همشهری آنلاین: کنفرانس بین المللی شهروند الکترونیک و تلفن همراه در روزهای 21 و 22 شهریور ماه سال جاری در محل سالن همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود.

به گفته مهندس محمد قلم‌چی، دبیر کنفرانس بین المللی شهروند الکترونیک و تلفن همراه، این کنفرانس به بررسی کارکردهای گوناگون ICT همراه می پردازد.

وی به شعار«شهر بهتر، زندگی بهتر با ICT» که برای سال 2010 در  سازمان جهانی مخابرات راه دور (ITU) اعلام شده، اشاره کرد و افزود: با توجه به نیاز کشور، در این کنفرانس بر مبحث تلفن همراه و ICT همراه تمرکز کرده ایم.

وی در توضیح خدمات تلفن همراه گفت: موبایل بانکینگ، خدمات تلفن همراه سامانه وزارت ارشاد و خدمات تلفن همراه سامانه سازمان میراث فرهنگی از جمله خدمات تلفن همراه در کشور است.

با توجه به دسترسی وکاربری آسان تلفن همراه، این فناوری به عنوان بهترین راهکار ارایه خدمات الکترونیک معرفی شده است.

دبیر کنفرانس بین المللی شهروند الکترونیک و تلفن همراه از استقبال قابل توجه برای کنفرانس در سطح بین المللی خبر داد و گفت: مراجعه و ارتباط های بین المللی خوبی برای حضور در کنفرانس انجام شده و در حال مذاکره با نمایندگان کشورهای آلمان، روسیه، مالزی، آفریقای جنوبی، هند،نیوزلند، سوییس، بلژیک و پاکستان برای حضور در این کنفرانس هستیم.

به گفته قلم‌چی، قبل از برگزاری این کنفرانس جشنواره فیلم و عکس همراه با مجوز وزارت ارشاد برگزار خواهد شد و کلیه تولیدات فرهنگی توسط تلفن همراه به صورت نمایشگاه های سراسری در سطح کشور به داوری عمومی و اختصاصی گذاشته خواهد شد و به بهترین آثار نیز جوایزی اهداء می شود.

مهلت ارسال مقاله‌ها به این کنفرانس تا تاریخ 4 مردادماه است علاقمندان می توانند حداکثر تا تاریخ 20 مرداد ماه برای حضور در کنفرانس و نمایشگاه جانبی آن اقدام کنند.
برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت اینترنتی کنفرانس به آدرس : http://gmtii.com/icecc2010  مراجعه کنید.

کد خبر 110277

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز