همشهری آنلاین: دفتر رئیس‌جمهور ضمن محکوم کردن اتفاقات روز دوشنبه در بیانیه‌ای تاکید کرد : دشمنان ایران اسلامی در برابر اقیانوس بیکران ملت قطره‌ای بیش نیستند و بدانند که ایران عرصه سیمرغ است.

بیانیه

متن بیانیه دفتر رئیس‌جمهور بدین شرح است؛

بیست‌ودوم بهمن ماه تجلی‌گاه حضور میلیون‌ها انسان آگاه عاشق و وارسته ایرانی بود که به شکرانه دمیدن سی‌وسومین طلیعه فجر انقلاب اسلامی جشنی عظیم را در کنار هم برگزار کردند و شکر و شادمانی خویش را به رخ جهانیان کشاندند و بر پایمردی و پایداری خود تا رساندن ایران اسلامی به جایگاه جلال و جمال تاریخی در سایه ولایت فقیه تاکید کردند.

فتنه‌جویی روز دوشنبه که با هدف انحراف افکار جهانی و کم‌رنگ ساختن حضور درخشان ملت آگاه صورت پذیرفت،هرگز از شأن انقلاب و مردم نخواهد کاست.

صهیونیزم و استکبار جهانی و در رأس آن حاکمان ایالات متحده آمریکا هیچ‌گاه نمی‌توانند پیشرفت، سربلندی،‌آسایش، آرامش و اتحاد دیگر ملت‌های جهان را شاهد باشند و از این رو با احساس خشم و ضعف از مواجهه با سیل خروشان ملت به تفرقه‌اندازی و نیرنگ و فریب روی می‌آورند.

ملت بزرگ ایران که با اهدای صدها هزار شهید پاکباخته و از جان گذشته، دست جهانخواران را از کشور کوتاه کرده است، هرگز اجازه نخواهد داد تا آنان بار دیگر بر مقدرات او مسلط شوند و چونان گذشته رویای آنان را به کابوسی تلخ مبدل خواهند کرد. دشمنان ایران اسلامی در برابر اقیانوس بیکران ملت قطره‌ای بیش نیستند و بدانند که ایران عرصه سیمرغ است.

کد خبر 128457
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز