همشهری آنلاین: حجت‌الاسلام‌ حیدر مصلحی با اشاره به شهادت شهید "صانع ژاله " دانشجوی بسیجی به‎دست عوامل ضدانقلاب گفت: کسانی که در این قضیه نقش داشتند، شناسایی شده و اقدامات لازم در این خصوص صورت گرفته است.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین حیدر مصلحی وزیر اطلاعات که در حاشیه جلسه هیئت دولت با خبرنگاران گفت‌و‌گو می‌کرد، در خصوص اغتشاش‌‌ روز 25 بهمن و شهادت شهید "صانع ژاله " گفت: روز 25 بهمن دقیقا ضد‌انقلاب به میدان آمده بود و منافقان نیز به صورت فعال حضور داشتند.

وی ادامه داد:‌ در روز 25 بهمن منافقان و جریان ضد‌انقلاب از اول طی طراحی و برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده بودند، فردی را از قبل شناسایی و ترور کردند.

وزیر اطلاعات همچنین با اعلام این خبر که هسته‌های امنیتی و اطلاعاتی موفق به شناسایی عوامل ترور شهید صانع ژاله شده‌اند، اظهار داشت: اقدامات لازم در خصوص کسانی که شهید ژاله را ترور کردند، صورت گرفته و اقدامات بعدی به اطلاع مردم خواهد رسید.

مصلحی همچنین در مورد سوابق شهید "صانع ژاله " خاطرنشان کرد: اطلاعات قابل توجهی در اختیار داریم که نشان می‌دهد این فرد از خانواده مذهبی و حافظ قرآن بوده که مسائلی که در مورد او از سوی جریان نفاق و ضدانقلاب مطرح می‌شود، صحت ندارد.

‌وی با اشاره به شکست جریان ضد‌انقلاب در رسیدن به اهداف خود از ترور شهید صانع ژاله گفت: البته ضد‌انقلاب نهایت تلاش ‌را در رسیدن به هدف خود با ترور شهید ژاله و پس از آن با تهدید و تطمیع خانواده این شهید انجام داد که به نتیجه نرسید، چرا‌که خانواده این شهید یک خانواده مذهبی بوده و از همراهی با جریان نفاق اعلام برائت کردند.

وزیر اطلاعات در خصوص تکاپوی جریان ضد‌انقلاب که در صدد بود روز یکشنبه هفته جاری در تهران ‌‌آشوب به‌پا کند، ‌تصریح کرد: وضعیت کشور در آن روز عادی بود اما باتوجه به حساسیت‌هایی که وجود دارد، آنها در تلاشند هرگونه حرکت عادی را بزرگ جلوه دهند.

مصلحی در پایان خاطرنشان کرد: تکلیف ضد‌انقلاب معلوم بوده و نوع مبارزه با آن مشخص است.

کد خبر 129026
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز