همشهری‌آنلاین: وزیر اطلاعات با حضور در برنامه‌ تلویزیونی "دیروز، امروز فردا" با مروری براتفاقات بعد از انتخابات ریاست جمهوری دهم، به تشریح عملکرد سربازان گمنام امام زمان(عج) در برخورد با جریان فتنه پرداخت

moslehi-haydar

پیام دستگیری ریگی اشراف سرویس‌ اطلاعاتی ما بود

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام حیدر مصلحی در ابتدای این گفت‌وگوی تلویزیونی با بیان این که هیچ گاه پیش بینی نمی‌کردم که روزی در چنین جایگاهی قرار بگیرم و بیشتر فکر می‌کردم که به فعالیت‌های فرهنگی و حوزوی خواهم پرداخت، اظهارداشت:البته این جایگاه از آن اهدافی که مدنظرم بود دور نیست؛ چرا که انقلاب اسلامی که امام(ره) آن را معماری کرد، بنیه‌ی اصلی‌اش فرهنگی است و حتی فعالیت در وزارت اطلاعات هم در راستای فعالیت‌های فرهنگی است. در این جایگاه هم هدف اصلی هدایت بشر است.

وی در ادامه درباره‌ی فعالیت‌های وزارت اطلاعات در 30 سال گذشته، گفت: وزارت اطلاعات در سال 62 شکل گرفت و کارکنان آن دارای روحیه‌ی جهادی و انقلابی بودند و مجموعه‌ی مردمی است و از زمانی که شکل گرفته است، موفقیت‌های قابل توجهی داشته است و در مقاطع مختلف با فتنه‌های مختلفی مقابله کرده است.تا جایی که حضرت امام (ره) به فعالیت‌های این وزارتخانه تقدس داد و لقب سربازان گمنام امام زمان (عج) را به فعالان وزارت اطلاعات اعطاء کرد.

وزیر اطلاعات همچنین یادآور شد: از همان ابتدا که وزارت اطلاعات تشکیل شد، بحث اطلاعات 30 میلیون نفری مطرح بود و برنامه این بود که این وزارت‌خانه همچون بدنه‌ی مردم فعالیت کند و از آن مردم جدا نباشد.

مصلحی در ادامه با تاکید بر پیچیدگی فعالیت‌های اطلاعاتی گفت: بسیاری از اقدامات وزارت اطلاعات به خاطر همین مساله قابل بیان نیست، دستگاه اطلاعاتی کشور هم اکنون کیس‌های بزرگی را با تکنولوژی‌های پیشرفته به پیش می‌برد و فن‌آوریهایش بومی سازی شده است.

وزیر اطلاعات در بخش دیگری از اظهاراتش با اشاره به دستگیری ریگی توسط سربازان گمنان امام زمان (عج) گفت: ریگی یک شرور معمولی و منطقه‌ای نبود، بلکه یک مزدور خود فروخته و وطن فروش بود و قساوتش روشن و آشکار بود و حمایت‌های سنگین و قابل توجهی از او در سرویس‌های کشورهای مختلف می‌شد و ناتو با او در ارتباط بود. با وجود همه‌ی اینها سربازان گمنام امام زمان (عج) توانستند در یک حرکت قابل توجه که هنوز هم برای سرویس‌های استکباری از جمله آمریکا، قابل شناسایی نیست، او را دستگیر کنند و این سرویس‌ها از این اتفاق ضربه‌ی سنگینی خوردند.

وی در پاسخ به این سوال که پیام پنهان این ماجرا چه بود؟ گفت: قضیه ریگی یک بخش مربوط به اعترافات اوست که کار اطلاعاتی درباره‌ی آن انجام می‌شود و بخشی از آن در اطلاع رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

هماهنگی‌های صورت گرفته برای دستگیری ریگی در میان نهادهای اطلاعاتی و انتظامی و امنیتی در عرض نیم ساعت انجام شد و جالب است که بدانیم ما نمی‌خواستیم از وسایل ارتباط جمعی مانند تلفن برای این هماهنگی ها استفاده کنیم. نکته‌ی دیگری که در این اتفاق خود را نشان داد آمادگی ما بود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: برخی بعد از دستگیری ریگی شروع به داستان سرایی کردند و این که این شرور را پاکستان به ما تحویل داده است و یا سرویس‌های کشورهای دیگر با ما همراهی کردند. در حالی که چنین نیست، ما او را که در پایگاهی در افغانستان مستقر بود و می‌خواست از طریق دبی به یک کشور دیگر برود در آسمان دستگیر کردیم.

مصلحی تصریح کرد: پیام این اتفاق برای سایر سرویس‌های اطلاعاتی این بود که ما چقدر به فعالیت‌های آنها اشراف داریم. حتی ما برنامه‌ریزی کرده بودیم که اگر به هر دلیلی نتوانستیم هواپیما را متوقف کنیم، او را چگونه در کشور مقصد دستگیر کنیم.

وزیر اطلاعات در پاسخ به این سوال که چه سرویس‌هایی با ریگی در ارتباط بودند گفت: سرویس‌های سی‌آی ای ، موساد و سرویس‌اطلاعاتی انگلیس و متاسفانه برخی از سرویس‌های اطلاعاتی کشورهای همسایه با او همراهی می کردند.

سرویس‌های اطلاعاتی دشمن در اقدامات خود متناسب با فرهنگ ما فعالیت می‌کنند

وزیر اطلاعات همچنین درباره‌ی ترور شهید علی محمدی و دستگیری شبکه‌ی ترور وی گفت: شبکه‌ی ترور علی محمدی و شهریاری ارتباطاتی با سرویس موساد داشتد و شبکه‌ی آن به صورت سلولی بود و عرضی نبود به این مفهوم که سرویس موساد با تک تک اعضای این شبکه در ارتباط بود و به عنوان مثال در اعترافات یکی از اعضای این افراد مشخص می‌شود، کسی که خانه اجاره می‌کند تا موتور ضارب در آن قرار گیرد، خود نمی‌داند که چه کسی به آن خانه رفت و آمد خواهد کرد. با این حال ما توانستیم به این شبکه دسترسی پیدا کنیم و این دستگیری پیام سنگینی برای سرویس موساد داشت.

وی افزود: موساد فعالیت‌هایش طوری است که اگر فردی را مورد استفاده قرار دهد، بعد از استفاده او را از بین خواهد برد. بر همین اساس آنها تلاش داشتند افراد این شبکه رااز بین ببرند و ما توانستیم اعضایی از این شبکه را قبل از از بین رفتن دستگیر کنیم.

مصلحی در ادامه گفت: با اقدامات صورت گرفته در سال گذشته وضعیت سرویس‌ها در منطقه بحرانی است، بخصوص موساد وضعیتش خیلی به هم ریخته است و ما این را در رفت و آمدهایشان به کنسولگری‌ها کاملا می‌توانیم متوجه شویم. آنها خیلی به هم مشکوک شده‌اند.

وی با تقدیر از همکاران خود در وزارت اطلاعات گفت: عزیزان ما در وزارت اطلاعات با خون دل و سختی‌های بسیاری فعالیت می‌کنند و هم اکنون اشراف اطلاعاتی ما بسیار مطلوب و در سطح بالایی است.

وزیر اطلاعات درباره‌ی دستگیری شبکه‌ی رون آراد و فراخوانی که وزارت اطلاعات برای افراد فریب خورده از این شبکه داده بود، گفت: از این فراخوان استقبال قابل توجهی شد. و ما بهره‌برداری‌های بسیار قابل توجهی از اطلاعات به دست آمده از این فراخوان کردیم.

وی تصریح کرد: افرادی بودند که در این شبکه فریب خوردند و تماس گرفتند و اطلاعات خود را در اختیار ما قرار دادند. روی این پرونده همچنان فعالیت می‌شود.

وی درباره‌ی جریان اصلاح طلب و دوم خردادی‌ها نیز گفت: جمعی از دوم خردادی‌ها و اصلاح طلبان آمریکایی هم اکنون به کشورهای استکباری از جمله آمریکا‌ سفر کرده‌اند و در آنجا با رسانه‌های آمریکایی فعالیت و همراهی می‌کنند و این نکته‌ی قابل توجهی است که اینها چگونه میهن خود را رها کردند و و دست به چنین اقداماتی می‌زنند. این هشداری است که جامعه باید به آن توجه کند.

مصلحی در ادامه گفت: این نکته خیلی مهم است که بدانیم سرویس‌های اطلاعاتی دشمن در اقدامات خود متناسب با فرهنگ ما فعالیت می‌کنند. و از راهکارهای متناسب با فرهنگ ما برای نفوذ در آدمها و ایجاد ارتباط بهره‌ می‌برند و یکی از کارهای جدید ما اطلاع رسانی در این زمینه است. آنها به سراغ برخی خانواده‌ها می‌روند و با ایجاد ارتباطات فامیلی ، رفاقتی ، دوستی، علمی وپژوهشی به آنها نزدیک می‌شوند، سرویس‌های اطلاعاتی فعال شدند تا آدم‌های ما را شناسایی کنند که بتوانند آنها را از کار بیاندازند یا با خود همراه کنند. وی ادامه داد: آنها جوامع علمی ما را رصد می‌کنند و به دنبال راه‌هایی برای نفوذ به این جوامع هستند تا جایی که به دنبال بهره‌برداری از برخی آقازاده‌ها هستند. البته مساله‌ی آقازاده‌ها در طول تاریخ مطرح بوده است، همچنان که فرزند زبیر چگونه باعث می‌شود که پدرش آن فعالیت‌ها را انجام دهد. سرویس‌های اطلاعاتی در این جهت فعال هستند و از راه‌های دلسوزانه وارد می‌شوند و افراد را با خود همراه می‌کنند و تا جایی پیش می‌برند که افراد دیگر راه برگشت نداشته باشند.

وزیر اطلاعات درباره‌ی نقش نفاق در جریان دوم خردادی نیز تصریح کرد: سرویس‌ها در زمینه‌ی نفاق سرمایه‌گذاری عظیمی کرده‌اند، بخشی از فعالیت‌های آنها در این زمینه اقدامات سخت و بخشی هم اقدامات نرم است، آنها افراد را با خود همراه می‌کنند تا در اقدامات سخت از آنها استفاده کنند.

وی افزود: در مجلس ششم ما شاهد این مساله‌ بوده‌ایم و اشراف لازم هم در این زمینه بوده و به نمایندگان مجلس نیز تذکر داده شده بود، اسناد آن هم موجود است، که به عنوان مثال چگونه نفاق به یک نماینده‌ی مجلس نزدیک می‌شود و تا جایی می‌رسد که آن فرد اعلام می‌کند من کاری ندارم که چه کسی در مقابل نظام قرار دارد، هر کسی باشد او را مورد حمایت قرار می دهم.

بحث انتخابات درفتنه‌ 88 تنها یک بهانه بود

به گزارش ایسنا، وزیر اطلاعات در ادامه این گفت‌وگو با اشاره به فتنه سال گذشته و یادآوری این‌که انقلاب اسلامی در 32 سال عمر خود با فتنه‌های متعددی مواجه بوده است، گفت: این فتنه‌ها یک مجموعه‌ی مدیریتی دارد، که باید آن را مورد تحلیل و بررسی و شناسایی قرار داد. افرادی در داخل کشور بوده‌اند که به عنوان سران فتنه مطرح بودند، اما اینها خودشان نبودند، بلکه مجموعه‌هایی بودند که اینها را مدیریت می‌کردند. بررسی‌ها و تحلیل‌ها درباره‌ی مجموعه‌ی مدیریتی فتنه‌ها ادامه دارد و به نظر من باید بیشتر صبر کرد تا نتایج آن به دست آید و مجموعه‌های مدیریت کننده شناسایی شوند.

مصلحی در ادامه تصریح کرد: برای شناخت فتنه 88 به نظر من ما باید به قبل از 20 سال گذشته هم برگردیم به آن زمان که انقلاب و مهندسی آن توسط افرادی زیر سوال می‌رفت، باید به قبل از انقلاب برگردیم و به زمانی که حضرت امام (ره) تئوری ولایت فقیه رامطرح کرده بود، باید دید چه کسی با ایشان همراهی می کرد و از همراهی خود چه هدفی را دنبال می‌کرد. در انقلاب در برهه‌های مختلف افرادی در مصادر قدرت قرار می‌گیرند که همه‌ی اینها باید کنکاش شوند و بدون این کنکاش‌ها نمی‌توان به بصیرت درباره‌ی فتنه رسید.

وزیر اطلاعات یادآور شد: درفتنه‌ی 88 بحث انتخابات تنها یک بهانه بود که با آن به اهداف خود برسند، باید بررسی کنیم که در دوران نخست‌وزیری موسوی چه کسانی اطراف ایشان را گرفته بودند و ارتباطات قابل توجه اینها و هسته‌یی که بعدها تشکیل می‌دهند و نام آن را زیست مسلمانی می‌گذارند، باید بررسی شود. وی افزود: جلساتی که اینان در مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری تشکیل می‌دهند و در آنجا طراحی‌هایی می‌کنند ارتباطات اینان با بیرون از کشور قابل توجه است .

وزیر اطلاعات در پاسخ به این سوال که آیا اسناد و مدارکی هم در این زمینه دارید؟ گفت: اسناد و مدارک موجود است وجزواتی در این زمینه در حال تهیه می‌باشد.

وی تصریح کرد:ما دربازرسی از دفتر یکی از عناصر این مجموعه جزوه‌ای به دست آوردیم که وقتی آن را مطالعه کردیم ،دیدیم دقیقا طراحی حرکت فتنه است.

وی افزود: یکی از نکاتی که در این جزو مشاهده می‌شود، این است که هیچ بحثی از دین نمی‌بینید. برایند من این است که این جزوه براندازی دین در ایران را دنبال می‌کند. البته بحث‌هایی از مراجع و علما هم در این جزوه مطرح می‌شود، اما اینها ابزاری برای رسیدن به آن هدف است.در بررسی‌هایی که روی این جزوه شد و تطبیق‌هایی که انجام شد، ادبیات این جزوه و پاراگرافهایی که در ان به کار رفته است، ادبیات حزب توده است.

وی تصریح کرد: آنچه که این مجموعه آن را طراحی می‌کرد؛ درباره‌ی انتخابات نبود، بلکه از انتخابات به عنوان یک فرصت می‌خواست استفاده کند.جالب است که در بحث‌هایی که این افراد درمیان خود داشته‌اند اذعان می‌کنند که راهی برای اثبات تقلب در انتخابات وجود ندارد و هر طور که بخواهند این بحث را مطرح کنند، به بن بست می‌خورند.

وی در ادامه به ارتباط سران فتنه با خارج از کشور اشاره کرد و گفت: فردی به نام اردشیر امیرارجمند که مشاور موسوی است و بیانیه‌های او را تدوین می‌کرد ارتباطش با نفاق روشن است.این فرد در سال گذشته دستگیر و بر اساس رافت اسلامی آزاد شد. اما پس از آزادی با طراحی منافقین از کشور فرار کرد و مدتی در استارس‌بورگ در منزل برادرش که جزو عناصر اصلی منافقین است، مخفی شد و از همان جا هم بیانیه‌ها را طراحی می‌کرد.

مصلحی درباره‌ی کروبی‌ هم گفت: عدد رای کروبی جالب است، و آدم‌هایی که در اطراف او جمع شده بودند کسانی هستند که تکبر و نخوتشان به گونه‌ای است که کسی نمی‌تواند آنها را تحمل کند. این افراد از ساده لوحی کروبی استفاده کردند و جالب است که خودشان اعلام کردند که به فرددیگری می‌خواهند رای دهند. در میان اطرافیان کروبی فردی با او همراه است و نقش قابل توجهی دارد، به نام مجتبی واحدی، او قبل از فتنه به انگلیس رفت و آمد داشت و چند بار هم به آمریکا رفته بود، این فرد هنوز هم ارتباطات خود را با کروبی حفظ کرده است. همه‌ی حرف ما این است که وقتی نظامی داریم که در مقابل استکبار تمام قد ایستاده است، چرا هوشیار نباشیم و مراقبت نکنیم. چه کسانی رفت و آمد می‌کنند. همین‌هایی که از آنها نام برده‌ام هم اکنون با استفاده از ماهواره و شبکه‌های تلویزیونی به جریان فتنه خط دهی می‌کنند.

دستگیری سران فتنه باید با تدبیر و مدیریت قابل توجه جلو برود

به گزارش ایسنا،‌ وزیر اطلاعات در ادامه‌ به آنچه در 25 بهمن اتفاق افتاد اشاره کرد و گفت: قضیه‌ی 25 بهمن ادامه‌ی فتنه است، اما نقطه‌ی عطف است به این معنا که استکبار همه ی هزینه‌ی خود را کرد که از 25 بهمن استفاده کند و فتنه‌گران هم همراهی کردند .

وی افزود: از آن نظر این قضیه نقطه‌ی عطف بود که مشی مقام معظم رهبری در مقابله با فتنه که همانا دفع حداقلی و جذب حداکثری بود، اثرات خود را نشان داد و ما شاهد ریزش بسیار قابل توجهی در جریان فتنه بودیم، آنچه باقی مانده ضد انقلاب است. عده‌ای که فریب اینها را خورده بودند، ازاین جریان جدا شدند و در 25 بهمن آنچه به میدان آمد با همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها افتضاح بزرگی بود و شبکه‌های ماهواره‌ای صحنه‌هایی را پخش کردند که دستکاری شده از فتنه‌های قبل بود و چند صحنه هم از جمعیت عادی نشان دادند که آمده بودند خرید شب عید انجام دهند.

وی ادامه داد: آنها که آمدند جزو منافقین و جریان ضد انقلاب بودند که جمعیت بسیار اندکی بوده‌اند، در 25 بهمن بازهم عده‌ی دیگری متوجه شدند که درگیری میان ضد انقلاب و نظام است، البته برخی هم هنوز متوجه نشده‌اند، اما به هر حال مسیری که نظام طی می‌کند، بر اساس دفع حداقلی و جذب حداکثری است که تاکنون جواب داده است و جریان فتنه علی‌رغم سرمایه‌گذاری‌های سنگین جمعیت بسیار اندکی را توانست جمع کند که آن هم با مردم عادی، که در منطقه‌ی خیابان انقلاب برای خرید شب عید آمده بودند مخلوط شده بود.

وزیر اطلاعات در ادامه گفت: در 25 بهمن جریان نفاق به صورت جدی به میدان آمد، و چندنفر هم به دست این افراد شهید شدند و البته فردی در این رابطه دستگیر شده است که اسلحه و ماموریت داشته و افرادی را شهید کرده است. دستگیری این فرد موفقیت بزرگی است؛ چرا که جریان نفاق در حال خارج کردن او از کشور بود. دستگیری این فرد اطلاعات خوبی به دست می‌دهد. نکته‌ای که باید به آن توجه کرد.

وی در ادامه گفت: یکی از افرادی که با سی‌.آی.ای در ارتباط بوده و برنامه‌ریزی‌های قابل توجهی داشت، و اطلاعاتی را در صحنه به دست آورده بود. این فرد از قبل مورد شناسایی و رصد قرار گرفته بود و در 25 بهمن دستگیر شد .

وی ادامه داد: یکی از اقدامات قابل توجه سرویس‌های اطلاعاتی در این فتنه استفاده از شبکه‌های مجازی برای ایجاد شبکه‌های اجتماعی بود، البته شبکه‌های اجتماعی آنها شناسایی شده و بخش قابل توجهی از عناصر آن مورد هدایت قرار گرفتند، در 25 بهمن جریان فتنه علی‌رغم سرمایه‌گذاری سنگین در شبکه‌های مجازی نتوانست در شبکه‌های اجتماعی کاری از پیش ببرد. تنها بهائی‌ها و سلطنت‌طلب‌ها و منافقین بودند که اینها هم شبکه‌های اجتماعی ندارند.

وزیر اطلاعات در ادامه‌ی این برنامه‌ی تلویزیونی در پاسخ به این سوال که آیا وزارت اطلاعات توانسته مرکزیت فتنه را شناسایی کند، گفت: ما توانسته‌ایم به 20 درصد دسترسی پیدا کنیم و البته برای دسترسی کامل به این مرکزیت و شناسایی آن کار و زمان زیادی لازم است، اسناد و اطلاعات به دست آمده خیلی زیاد است، اما اینها باید پالایش شوند و تبدیل به جزوه شوند.

وزیر اطلاعات درباره‌ی دستگیری سران فتنه نیز گفت: این کار بایدبا یک تدبیر و مدیریت قابل توجه جلو برود، البته دستگاه قضایی اقداماتی کرده‌اند و پرونده‌های سنگینی علیه سران فتنه تشکیل شده است که باید اقدامات متناسب با آن انجام گیرد. ما به عنوان دستگاه اطلاعاتی جمع آوری‌هایی در این زمینه داشته ‌ایم و اقدامات بعدی در این زمینه انجام می‌شود.

دستگیری‌ها هدفمند و هوشمندانه است

مصلحی درباره‌ی این که ممکن است در برخوردهایی که صورت می‌گیرد برخی افراد بی‌گناه باشند، گفت: با آمادگی که مجموعه‌های ما دارند و غربالگری‌هایی که شده است، دستگیری‌ها هدفمند و هوشمندانه است، البته ممکن است در دستگیری‌های نیروی انتظامی اشتباهاتی اتفاق بیافتد که آن بسیار کم است و در حد هیچ می‌باشد. با این حال اگر فردی بی‌گناه دستگیر شود، در همان ابتدا آزاد می‌شود و از او عذرخواهی می‌شود.دستگیری این افراد به چند ساعت هم نمی‌کشد.

وزیر اطلاعات درباره‌ی اثرات تحولات در منطقه گفت: انرژی مصرف شده توسط استکبار و سرویس‌های اطلاعاتی ‌شان در مقابل جمهوری اسلامی به عنوان ام الاقرای جهان اسلام، باعث شده که فرسوده شوند . اظهارات اوباما در کنگره و سایر مقامات این کشورها نشان می‌دهد که آنها سرمایه‌گذاری‌های زیادی در مقابله با انقلاب انجام دادند و دچار فرسودگی شده‌اند و نتایج فعالیت‌هایشان به سرافرازی جمهوری اسلامی در مقابل فتنه منجر شده است.

وی در عین حال خاطرنشان کرد: اما این فرسودگی باعث شده که مردم کشورهای منطقه فرصت پیدا کنند و خیزش‌هایی شکل بگیرد، از نظر ما این خیزش‌ها باید زودتر انجام می‌شد و شاهد تاخیر در این زمینه هستیم. که علت آن این است که در برهه‌هایی بعضی افراد در نظام از ایده‌های امام(ره) فاصله‌ گرفتند و هم اکنون که دولت نهم و دهم ایده‌های استکبار ستیزی و عدالت خواهی امام(ره) را احیاء کرد، این ایده‌ها در منطقه جان گرفته است.

وی در عین حال تصریح کرد که این تحلیل‌هایی که ارائه دادم مبتنی بر اطلاعات است.

مصلحی در ادامه گفت: هم اکنون استکبار دچار چالش‌های سنگینی در مباحث اقتصادی است، و خیزش‌هایی که هم اکنون شاهدیم در کشورهای اروپایی و آمریکایی نیز شکل خواهد گرفت و استکبار سردرگم است، که اینها از کجا شکل گرفته و اوج خواهد گرفت.

مصلحی در ادامه خاطرنشان کرد: آنها خیلی تلاش می‌کنند که جمهوری اسلامی را نیز در مقوله‌ی این خیزش‌ها قرار دهند و بر همین اساس می‌خواستند از 25 بهمن بهره‌برداری کنند، اما خیزش مردم در 22 بهمن و در نماز جمعه‌ی بعد از 25 بهمن نشان داد که چنین بهره‌برداری را نمی‌توانند، بکنند.

وی افزود:شبکه‌های رسانه‌ای استکبار تلاش دارد که بگوید 25 بهمن در راستای خیزش‌های منطقه است، اما این تلاشش مزبوحانه است، اطلاعات ما از جلسات درونی مجموعه‌ی سران فتنه نشان می‌دهد که آنها خودشان نیز اذعان دارند که نمی‌توانند چنین استفاده‌ای بکنند.

مصلحی در ادامه گفت: آنچه در منطقه شاهدیم به دلیل فرسودگی سیستم‌های اطلاعاتی استکباری است و در کشورهای مختلف باید به نتیجه برسد.در این کشورها بدنه‌ی دیندار جامعه پای کار آمدند و موج بیداری در این کشورها قابل بهره‌برداری است، البته استکبارمی خواهد در این موج‌ها فرافکنی کند.

وی درباره‌ی اسناد منتشر شده توسط ویکی لیکس نیز گفت: این اسناد مخلوطی از اسناد واقعی و مجعول است و اهل فن می‌توانند این مساله را متوجه شوند و البته ما روی این افراد کار اطلاعاتی می‌کنیم.

وی در ادامه فتنه را یک جنگ اطلاعاتی عنوان کرد و گفت: در جنگ اطلاعاتی آنچه مهم است برآیند کار است، آنچه که من می توانم روی آن تاکید کنم این است که در این جنگ اطلاعاتی هر گاه ما دست از شعارها و ایده‌های امام و مقام معظم رهبری برنداریم این فتنه‌ها تمام نخواهد شد و این فتنه‌ها توسط کسانی و مجموعه‌هایی انجام می‌شود که از اسلام ناب فاصله گرفتند.

وی افزود :البته مردم ما هوشمند هستند و در عرصه‌ حضور دارند هر چند که در فتنه تشخیص حق و باطل سخت است، اما کسی می‌تواند در تشخیص خود راه درست را برود که تقوا و بصیرت داشته باشد و مردم ما این تقوا و بصیرت را دارند و انشاء الله در سایه‌ی ولایت ادامه پیدا می‌کند، فتنه‌ها حلقه‌های به هم پیوسته‌ای هستند که باید با بصیرت در برابر آن مقابله کنیم.

وزیر اطلاعات در پایان از عناصر خدوم این وزارت خانه که در عین گمنامی تلاش می‌کنند، تشکر کرد

کد خبر 129115

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز