همشهری آنلاین: وزیر اطلاعات، در پاسخ به سوالی درباره وضیت علی‌رضا عسگری و این‌که آیا شما نسبت به شهادت نام برده اطمینان دارید،تصریح کرد: ما به این حرف اطمینان نداریم ؛چرا که به صهیونیست‌ها اعتماد نداریم.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی در حاشیه جلسه هفتگی هیات دولت درباره اظهارات اخیر رییس کمیسیون اصل 90 مجلس مبنی بر این‌که ما به دستگاه‌های امنیتی در مورد ترور دانشمندان هسته‌یی‌ هشدار داده بودیم، گفت: دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی با هم فرق می‌کنند، کار دستگاه‌های اطلاعاتی جمع‌آوری اطلاعات است و اطلاع رسانی می‌کنند، ما در این رابطه به دستگاه‌های مربوطه اطلاع‌رسانی کرده بودیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شما می‌خواهید بگویید که دستگاه‌های مربوطه در این زمینه کوتاهی کردند،اظهارداشت: من چنین چیزی را نمی‌گویم .

وزیر اطلاعات در پاسخ به سوال دیگری در مورد اخبار منتشر شده در ارتباط با دستگیری یک جاسوس زن آمریکایی در مشهد و اخبار ضد و نقیضی که در این ارتباط منتشر شد، گفت: این فرد در خواست پناهندگی به ایران کرده بود و گفته بود که از طرف آمریکایی‌ها مورد تهدید است. دوستان بررسی کردند و متوجه شدند که حرف‌های او پایه‌ای ندارد و او را به داخل کشور راه ندادند.

وزیر اطلاعات همچنین با بیان این‌که در جریان شناسایی اخیر یکی از شبکه‌های جاسوسی موساد بیش از 10 نفر را دستگیر کردیم، در پاسخ به این سوال که آیا هویت همه آنها ایرانی بوده است گفت: همه آنها ایرانی بودند.

وی در پاسخ به سوالی در مورد وضعیت امنیت در کشور افزود: علی‌رغم همه تهدیدهای دشمنان و سرمایه‌گذاری‌هایی که آنها کرده‌اند وضعیت امنیت در کشور خوب است.

مصلحی درباره این‌که آیا عوامل ترور استادان علی‌محمدی و شهریاری مرتبط بوده‌اند، گفت: آنها سلولی کار می‌کرده‌اند و این موضوع را دیروز گفتم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اطلاعات جدیدی درباره کسانی که می خواستند در راستای اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها فتنه ایجاد کنند، دارید؟ گفت: هدفمند کردن یارانه‌ها آنها را در کما برده است.

 

 

کد خبر 125636
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز