گروه سیاسی: وزیر اطلاعات با بیان اینکه در جریان شناسایی اخیر یکی از شبکه‌های جاسوسی موساد بیش از 10نفر را دستگیر کردیم گفت که همه آنها ایرانی بودند.

حیدر مصلحی که در حاشیه جلسه هفتگی هیات دولت درباره گفته‌های اخیر رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس مبنی بر اینکه ما به دستگاه‌های امنیتی در مورد ترور دانشمندان هسته‌ای‌ هشدار داده بودیم، تاکید کرد: دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی با هم فرق می‌کنند. کار دستگاه‌های اطلاعاتی جمع‌آوری اطلاعات است و اطلاع رسانی می‌کنند. ما در این رابطه به دستگاه‌های مربوطه اطلاع‌رسانی کرده بودیم.

مصلحی درباره اینکه آیا عوامل ترور استادان علی‌محمدی و شهریاری مرتبط بوده‌اند، گفت: آنها سلولی کار می‌کرده‌اند.
وزیر اطلاعات همچنین در پاسخ به پرسش دیگری در مورد اخبار منتشرشده در ارتباط با دستگیری یک جاسوس زن آمریکایی در مشهد و اخبار ضدونقیضی که در این ارتباط منتشر شد، گفت: این فرد درخواست پناهندگی به ایران کرده بود و گفته بود که از طرف آمریکایی‌ها مورد تهدید است. دوستان بررسی کردند و متوجه شدند که حرف‌های او پایه‌ای ندارد و او را به داخل کشور راه ندادند.

مصلحی در پاسخ به سؤالی در مورد وضعیت امنیت در کشور تاکید کرد: به‌رغم همه تهدیدهای دشمنان و سرمایه‌گذاری‌هایی که آنها کرده‌اند، وضعیت امنیت در کشور خوب است. وزیر اطلاعات همچنین درباره دستگیری جانشین ریگی توسط دولت پاکستان و تحویل وی به ایران گفت: خبر دستگیری جانشین ریگی توسط دولت پاکستان صحت نداشت.

کد خبر 125689

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز