همشهری آنلاین: دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: کسانی که دعوت و برنامه‌ریزی بیست و پنجم بهمن را کردند خائن به اسلام، خائن به انقلاب اسلامی و خائن به همه مجاهدت‌ها برای انقلاب هستند.

حبیب‌الله عسگراولادی در اجلاس مسوولان مطالعات و برنامه‌ریزی استان‌های حزب موتلفه اسلامی ضمن اعلام مطلب فوق با اشاره به برخی تحرکات در 25 بهمن اظهار کرد: ما در 25 بهمن با حرکتی زشت مواجه شدیم که این حرکت زشت علیه نظام جمهوری اسلامی بود و مورد سوء استفاده دشمنان قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: این افرادی که برای 25 بهمن برنامه‌ریزی کردند خود را ضایع و ذلیل کردند، مردم از این تحرکات به شدت ناراحت و عصبانی شدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آیاتی از قرآن گفت: امت حزب‌الله باید در سه محور هدف، راه و رهبری وحدت داشته باشند.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری اظهار کرد: امام (ره) فرمودند ما برای راستی و درستی قیام کرده‌ایم؛ امام (ره) بسیار اصرار داشتند که در کارهای سیاسی و اجتماعی هیچ‌گاه توقعات تشکیلاتی را به مردم نسبت ندهیم.

عسگراولادی تاکید کرد: خبر باید روشن باشد و هر چند آدم فاسد آن را بگوید نباید بی‌اعتنا باشیم، بلکه باید تبیین کرد ، زیرا اگر تبیین نشود آثار منفی خواهد داشت.

وی در پایان در خصوص چرایی عمل کسانی که 25 بهمن را برنامه‌ریزی کردند، گفت: ما برای راستی و درستی اقدام کرده‌ایم، اما این حرکت راستی و درستی نبود.

کد خبر 128727
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز