همشهری آنلاین: اعضای فراکسیون خط امام مجلس شورای اسلامی امروز با تشکیل جلسه‌ای به بررسی مسائل روز گذشته در کشور پرداختند.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، داریوش قنبری نماینده مردم ایلام و عضو هیئت رئیسه فراکسیون اقلیت مجلس ،با اعلام این خبر افزود که نمایندگان فراکسیون، پس از بحث و تبادل نظر در این خصوص بیانیه‌ای صادر کردند .

متن کامل اطلاعیه فراکسیون اقلیت مجلس چنین است:

در شرایط حساس فعلی، کشور بیش از هر زمان دیگری نیاز به آرامش دارد. لذا اقداماتی که در جهت تنش‌زایی انجام شود خصوصا اقداماتی که به خشونت در جامعه دامن بزند به نفع کشور و نظام نیست.

بدیهی است اصلاح‌طلبی به معنی حرکت در چهارچوب قانون اساسی و اعمال اصلاحات با روش‌های مدنی است و با اقدامات خلاف قانون مخالفت و هر گونه اقدام خلاف قانون از دیدگاه اصلاح‌طلبان محکوم است.

اصلاح‌طلبان معتقد به نقدهای منصفانه در چهارچوب ارزش‌های نظام هستند و از حاکمیت می‌خواهند که در برخورد با منتقدین مصلح با سعه صدر بیشتری برخورد کند و اجازه دهند که دوستداران نظام و انقلاب اسلامی نقدهای دلسوزانه خود را که به اصلاح امور می‌انجامد بیان کنند.

در خاتمه تاکید می‌کنیم که منافقین و دشمنان نظام بدانند که با حرکات رذیلانه خود نمی‌توانند از اختلافات درون خانواده نظام سوءاستفاده و هر گونه حرکتی را محکوم و همچون همیشه از طرف مردم مطرود هستند.

 

کد خبر 128366
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز