گروه شهری: ناوگان حمل‌ونقل عمومی تهران از نخستین ساعات بامداد 22‌بهمن فعالیت خود را به‌منظور حضور هر چه با شکوه‌تر مردم تهران در محل راهپیمایی بزرگ 22 بهمن آغاز کرد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با اعلام این خبر افزود: اتوبوس‌های شرکت واحد و قطارهای مترو از نخستین ساعات صبح روز 22 بهمن انبوه راهپیمایان را از اقصی نقاط پایتخت به سمت میدان انقلاب اسلامی، خیابان آزادی و در نهایت میدان آزادی انتقال دادند.

سید جعفر تشکری هاشمی اعلام کرد: ناوگان حمل‌ونقل شهری که در مقاطع مختلف کارایی خود را نشان داده به‌عنوان نمونه در راهپیمایی 22 بهمن یک بار دیگر کارآمدی خود را به اثبات رساند. معاون شهردار تهران مشارکت مدیریت شهری در برگزاری جشن‌های مردمی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را مشارکتی آگاهانه و مثمر ثمر دانست و تصریح کرد:

در این میان ناوگان حمل‌ونقل عمومی با اختصاص همه ظرفیت‌های موجود نقش مؤثری در حضور میلیونی مردم در جشن مردمی 22‌بهمن داشت.تشکری هاشمی با اعلام اینکه تمامی خدمات ارائه شده از سوی اتوبوسرانی و مترو به‌منظور نقل و انتقال راهپیمایان 22 بهمن به‌صورت رایگان ارائه شد، اظهار کرد:

شرکت واحد، نقل و انتقال انبوه راهپیمایان از 45نقطه شهر شامل میدان‌های اصلی، پایانه‌های اتوبوسرانی، پایگاه‌های بسیج و شهرک‌های حاشیه‌ای به محدوده میدان آزادی را بر عهده داشت. وی با تاکید بر اینکه تاکسیرانی با اختصاص 200 دستگاه ون برای جابه جایی راهپیمایان حضور مؤثری در این مراسم داشت، تصریح کرد: مترو نیز با به کار گرفتن تمام قطارهای موجود و کاهش سرفاصله حرکت قطارهای خط چهار از 9 دقیقه به 5 دقیقه، همزمان با ارائه خدمات جاری در سایر نقاط شهر سهم قابل توجهی در جابه جایی راهپیمایان ایفا کرد.

کد خبر 160066
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز