همشهری آنلاین: 215نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای مداخله کشورهای آمریکا، انگلیس و فرانسه در امور داخلی ایران را محکوم کردند.

به گزارش‌ خبرنگار خانه ملت، در بیانیه این نمایندگان که جاسم ساعدی عضو هیات رییسه مجلس آن را قرائت کرد، آمده است:

اظهارات شتابزده و نابخردانه وزرای خارجه آمریکا و فرانسه مبنی بر حمایت از آشوب‌گران حوادث پس از انتخابات اخیر ریاست جمهوری و دخالت‌های سفارت انگلیس در تهران اضافه برآن که از مصادیق  بارز دخالت در امور داخلی جمهوری اسلامی ایران است برخلاف کلیه ضوابط  و مقررات بین‌المللی است، آمریکا، انگلیس و به دنبال آنها فرانسه خود را از خوابهای آشفته تاریخ ایران نجات دهند و بدانند دوران دخالت در امور داخلی ایران گذشته است.

همان گونه که تاریخ 30 ساله گذشته نشان داده است ملت بزرگ ایران و نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران پاسخ سختی خواهد داد که آمریکا و انگلیس نمونه‌های آن را به خوبی در خاطر دارند.

نمایندگان ملت شریف ایران در مجلس شورای اسلامی این دخالت‌های گستاخانه را به شدت محکوم می‌کنیم و از دولت جمهوری اسلامی و شخص رییس جمهور می‌خواهیم که روابط با این گونه کشورها را متناسب با رفتار آنان تنظیم نمایند تا بدانند پاسخ جمهوری اسلامی ایران به اینگونه رفتارها در محدوده سخن و بیانیه باقی نمی‌ماند.

کد خبر 87675

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز