یکشنبه ۱۶ تیر ۱۳۸۷ - ۱۶:۳۹
۰ نفر

یکصد نفر از اهالی یک روستای دور افتاده در اسکاتلند از نصب اولین دوربین مخفی در روستای محل اقامتشان شکایت دارند.

نارضایتی از دوربین مخفی

گلاسکو: در این دهکده ساحلی که جمعیت کمی دارد ، اصول زندگی مدرن حکمفرما نیست و ساکنان ترجیح می‌دهند به زندگی سنتی خود ادامه دهند.

اما در پی اعتراض برخی گردشگران نسبت به گم شدن یا به سرقت رفتن اموالشان، مقامات امنیتی تصمیم گرفتند که در ساحل یک دوربین مخفی نصب کنند تا تصاویر سرقت‌های احتمالی را ضبط کند.

البته مردم این دهکده می‌گویند هیچگاه سابقه سرقت در این دهکده وجود نداشته است و احتمالا سارق یا سارقان نیز از گردشگران خارجی هستند.

سوءاستفاده از گذرنامه

لندن: یک زن 36 ساله برای اینکه بتواند یک موقعیت شغلی در هالیوود به دست‌آورد، سن گذرنامه‌ای خود را تغییر داد. این زن که به صورت اینترنتی در تست هنرپیشگی قبول شده بود و باید مدارک کتبی ارائه می‌کرد، با دستکاری سال تولد در گذرنامه‌اش خود را 8 سال کوچک‌تر کرد.

وی سپس به فرودگاه رفت تا راهی لس آنجلس شود اما ماموران کنترل گذرنامه متوجه تقلبی بودن آن شدند و این زن را به پلیس معرفی کردند. او به پلیس گفت که از کودکی عاشق بازیگری بوده و چون شانس به او روی آورده بود، نمی‌خواست آن را از دست بدهد.

گفتنی است این زن به 7 ماه زندان و پرداخت 700 دلار جریمه محکوم شده است اما شرکتی که این زن را در آزمون ورودی خود پذیرفته بود اعلام کرده با توجه به علاقه وافر او به هنرپیشگی، جای این زن را برای شرکت در کلاس‌هاحفظ می‌کند.

تصادف با تریلی 18 چرخ

لندن: برخورد یک دستگاه تریلی 18 چرخ با یک دستگاه مرسدس بنز 650 هزار دلاری به آن خسارتی 100 هزار دلاری وارد کرد. راننده این مرسدس که در یک موسسه کرایه خودرو کار می‌کرد، قصد داشت این خودرو را که به تازگی از کارخانه تحویل گرفته بود به نمایشگاه ببرد.

اما در حالی که تنها چند متر دیگر تا در نمایشگاه باقی مانده بود، یک تریلی بزرگ که با سرعت حرکت می‌کرد به پشت این بنز برخورد کرد. شدت تصادف به اندازه‌ای بود که همه شیشه‌ها خرد شد.

مدیر این موسسه کرایه خودرو گفت: در حال نوشیدن چای بودم که جلوی چشمانم خودروی چند صد هزار دلاری که برای نمایشگاه خریداری کرده بودم، خسارت جدی دید.

البته شرکت بیمه بخش قابل توجهی از هزینه‌های تعمیر این خودرو را پرداخت خواهد کرد اما قیمت آن پس از تصادف به شدت کاهش یافته است. 

پرواز  صندلی

کمبریج: یک مرد 48 ساله توانست با استفاده از بادکنک‌های پر شده از گاز هلیوم، در آسمان پرواز کند. او که قبلا در یک شرکت گاز کار می‌کرده است تصمیم گرفت رویای خود برای پرواز با بادکنک را عملی کند.

این مرد  150بادکنک‌ بزرگ را به یک صندلی باغی بست و خودش روی صندلی نشست و با آن پرواز کرد. جالب است که او برای کاهش ارتفاع از تفنگ شکاری استفاده کرد. این مرد پس از مدتی پرواز چند بادکنک را با تفنگ نشانه گرفت و به این ترتیب آرام آرام ارتفاع کم شد و او سلامت به زمین نشست.

در طول این ماجراجویی، مردم شهر هم همراه با دوربین‌های فیلمبرداری و عکاسی، دنبال صندلی پرنده می‌دویدند و تصاویر را ثبت می‌کردند. این مرد با ذوق پس از فرود گفت: در صورتی که بادکنک ها را نمی ترکاندم ارتفاع خیلی زیاد می‌شد و در ارتفاع هواپیما‌ها پرواز می‌کردم.

کد خبر 57203

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز