یکشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۸۷ - ۱۶:۱۶
۰ نفر

گروه ورزشی: امیدهای میلان برای راهیابی به لیگ قهرمانان فصل آینده با شکست ۳ بر ۲ مقابل یوونتوس در معرض خطر جدی قرار گرفته‌است.

قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان که خداحافظی تلخی با رقابت‌های این فصل داشت، شنبه‌شب یک بار دیگر فرصت جبران فاصله با فیورنتینا، تیم چهارم جدول را از دست داد تا از تورنمنت فصل آینده دورتر شود.

غیبت کاخا کالادزه  و آلساندرو نستا، مدافعین تیم که  از شرکت در بازی محروم بودند، خط دفاعی میلان را به نقطه شکننده‌ای تبدیل کرد و با اخراج  بونه‌را، دیگر مدافع تیم در دقیقه 68، این ضعف تشدید شد تا  سرانجام میلان در دقیقه 80 تن به شکست دهد.

سالی حمیدزیچ بال یووه که با زدن گل دوم تیمش بازی را به تساوی کشانده بود گل پیروزی‌بخش یووه را نیز به ثمر رساند. میلانی‌ها به هر دوگل این  بازیکن اعتراض داشتند.

گل نخست این بازیکن که پس از 2 گل اینزاگی، مهاجم میلان به ثمر رسید، مشکوک به آفساید بود و دومین گل او نیز به عقیده میلانی‌ها نتیجه تصمیم سختگیرانه داور در اعلام یک ضربه خطا بود.

آنچلوتی سرمربی میلان که تیمش با وجود غیبت الکساندر پاتو مهاجم برزیلی، بازی خوبی را به نمایش گذاشت، حسرت امتیازات از دست رفته را می‌خورد.

چنل فور به نقل از این مربی می‌نویسد: «ما در نیمه اول عالی بازی کردیم و یووه را تحت فشار قرار دادیم و 2 گل زدیم. خیلی ناراحت‌کننده است که نتوانستیم با برتری 2 بر یک در نیمه اول به رختکن برویم. نیمه دوم سخت‌تر بود به خصوص بعد از آن کارت قرمز. ما سعی کردیم یک امتیاز بگیریم که با توجه به شرایط برای ما خیلی اهمیت داشت.

قد بازیکنان ما در مقابل بازیکنان یوونتوس که در هوا خوب کار می‌کنند کوتاه بود. ما فقط ماسیمو آمبروسینی و مالدینی را برای مقابله با آنها  داشتیم.» وی همچنین در خصوص گل آخر و جنجال‌برانگیز یووه گفت: «بهتر است بگوییم این ضربه ایستگاهی که سرنوشت بازی را تعیین کرد، یک هدیه به یوونتوس بود.»

یوونتوس هم که با این پیروزی 9 امتیاز از میلان فاصله گرفته، با توجه به اینکه روز چهارشنبه بازی عقب‌افتاده خود با پارما را انجام خواهد، تقریباً موقعیت خود در رتبه سوم جدول را تثبیت کرده است. یووه تنها  تیمی است که در این فصل اینتر و رم را شکست داده و این بار توانست میلان را قربانی کند.

کلودیو رانیری، سرمربی این تیم پس از بازی گفت: «ما قهرمان باشگاه‌های جهان را شکست دادیم. میلان نیمه اول را عالی بازی کرد اما در نیمه دوم ما کنترل بازی را در دست گرفتیم و بازی خودمان را انجام دادیم. در خط دفاع لغزش‌هایی داشتیم که این به خاطر قابلیت بالای میلان بود.»

الساندرو دل‌پیرو، کاپیتان و زننده گل اول یووه در این بازی نیز از عملکرد خود راضی است. این بازیکن اکنون  با 552 بازی در یووه، به رکورد گائتانو شیره‌ا، اسطوره یوونتوس دست پیدا کرده.

وی در این باره می‌گوید: «شیره‌آ نه، تنها  برای من  بلکه برای همه ورزشکاران یک الگو بود. او دست‌نیافتنی است.»

وی که اخیراً بازی‌های بسیار خوبی را به نمایش گذاشته در توضیح این موفقیت می‌گوید: «دلایل زیادی دارد. من تشنه موفقیت هستم.»

کد خبر 48675

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز