دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۶:۵۳
۰ نفر

گروه ورزشی: بازیکنان اینتر امشب در مأموریتی غیرممکن به پیروزی 3 بر صفر مقابل لیورپول و صعود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فکر می‌کنند.

این تنها بازی باقی‌مانده این مرحله مسابقات است که بازی رفت آن با پیروزی 2 بر صفر لیورپول در آنفیلد  به پایان رسید.

بازیکنان اینتر در این بازی نه تنها مجبورند راهی برای عبور از دفاع بسته لیورپول پیدا کنند، بلکه باید دروازه‌شان را هم بسته نگاه دارند و این در حالی است که مانچینی بیشتر مدافعین میانی‌اش را در اختیار ندارد.

ماتراتزی، مرد اخراجی بازی رفت که مقصر اصلی شکست سنگین تیمش بود و همچنین ساموئل و کوردوبا که دچار مصدومیت شدید زانو هستند، به این  بازی نمی‌رسند و احتمالاً زوج دفاع میانی متشکل از کریستین چیوو و بوردیسو خواهد بود.

ماکسول، دفاع چپ برزیلی اینتر هم مصدوم است و احتمالاً خاویر زانتی  در این  پست بازی می‌کند.

زلاتان هم شنبه بازی کرد و برای این بازی آماده است. مهاجم سوئدی که در بازی رفت نمایش ضعیفی داشت، در این بازی باید ثابت کند در بازی‌های بزرگ هم می‌تواند سرنوشت‌ساز باشد.

خولیو کروز، دیگر مهاجم اصلی اینتر هم به این بازی می‌رسد ولی کرسپو که روز شنبه مقابل رجینا گلزنی کرد، مصدومیتی جزیی دارد.اینتر امیدوار است بتواند نمایش نیمه‌نهایی جام برندگان جام سال 1965 را تکرار کند که توانست شکست 3 بر یک بازی رفت مقابل همین  لیورپول را با پیروزی 3 بر صفر در بازی برگشت جبران کند، هرچند گل زدن به تیم بنیتس در لیگ قهرمانان اروپا کار بسیار دشواری است.

مانچینی می‌گوید: «سه‌شنبه، شب ویژه‌ای است که برای موفقیت همه اتفاقات باید به نفع ما باشد. وضعیت سلامتی بازیکنان تیم چندان جالب نیست. نیاز به تمرکز بالایی داریم و مطمئن باشید نهایت تلاش‌مان را انجام می‌دهیم.»

لیورپول در بهترین شرایط به سر می‌برد و پس از پیروزی مقابل اینتر در بازی رفت، توانسته در 4 بازی متوالی لیگ برتر به پیروزی برسد. این تیم روز شنبه هم موفق شد نیوکاسل را با 3 گل شکست دهد.

ماسکرانو تنها مصدوم لیورپول به شمار می‌رود، هرچند بنیتس یقین دارد که این هافبک آرژانتینی  به بازی می‌رسد.

کد خبر 46164

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز