همشهری آنلاین: رییس هیئت نظارت بر انتخابات در استان تهران اظهار داشت: نتایج مرحله سوم بررسی صلاحیت‌ها اوایل اسفندماه اعلام می‌شود

به گزارش ایسنا، ابراهیم رازینی با بیان این مطلب افزود: از 340 شکایتی که در مرحله اول در شهر تهران از سوی تاییدصلاحیت‌نشدگان در هیئت‌های اجرایی به هیئت نظارت استان واصل شده بود، پس از رسیدگی صلاحیت‌ها، 40 نفر تایید و به فرمانداری تهران اعلام شد.

رازینی با اعلام این خبر ، درباره‌ آمار داوطلبان استان تهران که صلاحیت‌شان درمرحله دوم مورد تایید واقع نشده است، اظهار داشت: پس از بررسی‌های صورت‌گرفته آمار به فرمانداری‌ها ارائه شد تا آنها نتایج را به داوطلبان اعلام کنند.

رییس هیئت نظارت بر انتخابات در استان تهران با بیان این‌که امروز مهلت ارائه‌ شکایات افرادی که به نتایج بررسی صلاحیت‌ها در مرحله دوم اعتراض دارند به پایان می‌رسد، خاطرنشان کرد: بررسی صلاحیت‌ها در هیئت نظارت استان با هماهنگی هیأت مرکزی شورای نگهبان صورت گرفته است و پس از اخذ شکایات هیئت مرکزی نظارت وارد رسیدگی شده و نظر خود را در مورد شکایت‌ها اعلام می‌کند. در مواردی هم ممکن است با اخذ شکایت‌ها، هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات هشتمین دوره‌ مجلس شورای اسلامی وارد رسیدگی شده باشد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس زمان‌بندی صورت‌گرفته، نتایج مرحله سوم بررسی صلاحیت‌ها اوایل اسفندماه از سوی شورای نگهبان اعلام می‌شود.

رازینی یادآور شد: پس از آن نیز مهلتی وجود دارد تا کسانی که از نتایج این مرحله شکایت داشته، شکایت خود را به شورای نگهبان ارائه دهند.

آیت‌الله جنتی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین لاریجانی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کعبی، محمدرضا علیزاده و عباسعلی کدخدایی 5 عضو هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات هشتمین دوره‌ مجلس شورای اسلامی هستند.

کد خبر 43641

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز