یکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۸۶ - ۱۶:۳۱
۰ نفر

آزاده مختاری: «می‌خواستم بعد از سرقت یک جواهر فروشی در پایتخت، خانواده همسرم را- که مقصر آوارگی‌ام بودند- به قتل برسانم.»

این اعترافات مرد جوانی  بود که با هدف سرقت مسلحانه و یک‌شبه پولدار شدن از شهرستان به تهران آمده بود اما در همان نخستین قدم اجرای نقشه‌اش به اتهام حمل سلاح در متروی پایتخت دستگیر شد.

مرد جوان وقتی درشعبه دوم دادیاری دادسرای جنایی تهران، از سوی قاضی سلیمانی تحت بازجویی قرارگرفت، درباره علت حمل اسلحه گفت: چند سال قبل 3 میلیون تومان به پدرزنم قرض دادم  اما وقتی در موعد مقرر برای گرفتن پولم نزد او رفتم، او بدهی‌اش را حاشا کرد.

این ماجرا سرآغاز درگیری خانوادگی شدیدی شد که سرانجام مرا واداشت همسرم را که علاقه بسیار زیادی به او داشتم، طلاق دهم.

جدایی از همسر و کودک خردسالم، بعد از مدتی باعث شد در شرایط روحی بسیار بدی قرار بگیرم و در این زمان نقشه انتقام‌گیری خونین از خانواده همسرم را کشیدم.

وی ادامه داد: در مرحله اول اجرای نقشه‌ام با خرید اسلحه‌ای به تهران آمدم. می‌خواستم با سرقت از یک طلافروشی، پول زیادی به دست بیاورم و بعد به شهر خودمان برگردم و آن پول را به همسرم بدهم تا زندگی او  و فرزندم در رفاه باشد.

پس از آن قصد داشتم به سراغ خانواده همسرم  بروم  و با کشتن آنها انتقام تباه شدن زندگی‌ام را بگیرم اما در همان روز اول ورود به تهران، وقتی برای دیدار دوستم به ایستگاه مترو رفته بودم، مأموران به من مظنون شدند و دستگیرم کردند.

تحقیقات ازاین متهم برای روشن شدن حقیقت ماجرا تحت نظر دادیار سلیمانی، در پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.

کد خبر 38714

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز