چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۱۶:۱۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: فیلم کوتاه و مستند "هر کجا بروم آسمان مال من است" ساخته مهدی جعفری جایزه بهترین فیلم مستند دومین جشنواره بین‌المللی فیلم قبرس را از آن خود ساخت.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این دومین حضور بین‌المللی این فیلم در جشنواره‌های جهانی به شمار می‌رفت که برای کارگران آن جایزه‌ای را به ارمغان آورد.

در جشنواره فیلم قبرس در روزهای 23 تا 30 فروردین امسال علاوه بر این فیلم دو فیلم دیگر "ریشه در آسمان" ساخته فرخنده ترابی به عنوان نامزد دریافت جایزه بخش پویانمایی و فیلم "خواب" ساخته علیرضا چیتایی نیز حضور داشتند.

جایزه فیلم "هر کجا بروم آسمان مال من است"‌ روز 30 فروردین در مراسمی با حضور کارگردان‌های فیلم‌ها، نمایندگان صنعت فیلم، نمایندگان سفارت‌خانه‌ها و هیأت داوران اهدا شد.

در جشنواره قبرس 140 فیلم منتخب از بیش از 50 کشور جهان حضور داشتند که در بخش‌های مختلفی مانند فیلم‌های "بلند و کوتاه"، "پویانمایی" و "مستند" با مضمون بشر دوستی، "ورزشی" و‌ "فیلم کودکان"‌، "موسیقی"، "حرکات موزون"، "فیلم‌های هنری"، "ویدیویی"‌ و نیز فیلم‌های منحصر به فرد پخش اول همچون فیلم "ده موضوع" استیون اسپیلبرگ به نمایش در آمد.

در این جشنواره به فیلم‌های برگزیده تندیس طلایی یا ونوس، الهه عشق و زیبایی اهدا شد.

کد خبر 20481

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز