همشهری‌آنلاین: یازدهمین نمایشگاه علوم قرآنی از امروز در سنندج گشایش یافت.

در این نمایشگاه 15 غرفه شامل کتب، نشریات و پوسترهای قرآنی و نرم افزارهای قرآنی ناشران و فعالان قرآنی استان کردستان بر پا شده است.

آثار به نمایش در آمده در این نمایشگاه شامل کتب قرآنی، تابلوهای قرآنی، دست نوشته های کاتبان قرآنی استان، معرق کاری و کتاب های کودکان است.

مسئول دبیرخانه دفتر هماهنگی و توسعه فعالیت های قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان هدف از برپایی این نمایشگاه را تعمیق و تعمیم فرهنگ قرآنی و معارف اسلامی در بین آحاد مردم در استان کردستان دانست و اظهار داشت: هدایت جوانان و توانمندسازی موسسات قرآنی تحت پوشش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اهداف این نمایشگاه است.

رحمان غریبی عنوان کرد: در یازدهمین نمایشگاه استانی علوم قرآنی اهتمام ویژه ای به آثار تولیدی به نمایش درآمده با محوریت شعار سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی شده است.

مسئول دفتر هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با بیان اینکه آثار موجود در نمایشگاه با 20 درصد تخفیف عرضه می شود افزود: علاقمندان تا 23 مرداد ماه جاری فرصت دارند در دو نوبت صبح و بعد از ظهر از این نمایشگاه بازدید کنند.

کد خبر 180599
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز