همشهری آنلاین: معاون عملیات نیروی انتظامی از اجرای طرح نوروزی سال 86 با هدف برقراری نظم و امنیت و تامین آسایش همه شهروندان و مسافران نوروزی و آرامش خاطر آنان در طول مدت تعطیلات خبر داد

 او گفت: این طرح از 25 اسفند ماه جاری تا 15 فروردین 86 در سراسر کشور اجرا می شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار" اسکندر مومنی " معاون عملیات نیروی انتظامی،افزود:این طرح از مبدا تا مقصد در سطح شهرها و روستاها و جاده های اصلی و فرعی،اماکن مذهبی،توریستی،تفریحی و ... به اجرا گذاشته می شود.

وی اضافه کرد:یگان های شرکت کننده در طرح مذکور از واحدهای اجرایی و ماموریتی ناجا از قبیل گشت های کلانتری و پاسگاه ها،گشت های انتظامی یگان امداد،گشت راهنمایی و رانندگی،پلیس راه،گشت های رعد یگان ویژه آگاهی ،اطلاعات،نگهبان محله،گشت هوایی هواناجا و گشت های غیر محسوس کنترل در تبعاد ترافیکی و آمبولانس های بهداری شرکت دارند.

سردار مومنی،تصریح کرد:در این طرح تیم های گشتی بسیج،تیم های پزشکی و امدادی،اورژانس،هلال احمر،راهداری،برق،گاز و مراکز امداد خودرویی در کنار ماموران پلیس طرح نوروزی سال 86 را اجرا می کنند.

وی تصریح کرد: طرح نوروزی سال 86 با هدف برقراری نظم و امنیت و تامین آسایش همه شهروندان و مسافران نوروزی و آرامش خاطر آنان در طول مدت تعطیلات از 25 اسفند ماه جاری تا 15 فروردین 86 در سراسر کشور اجرا می شود.

معاون عملیات ناجا،ایجاد چتر امنیتی و انتظامی و ترافیکی و امدادی برای ارتقاء احساس امنیت مسافران نوروزی از مبدا تا مقصد،ایجاد وحدت فرماندهی و هماهنگی در عملیات مشترک پلیس های تخصصی ،تعامل موثر با سازمان های امدادی و بکارگیری کلیه امکانات،تجهیزات و مقدورات ناجا و حضور منسجم سازمان های راهداری،هلال احمر،اورژانس،برق،گاز و واحدهای امداد خودرویی را از ویژگی های طرح نوروزی 86 برشمرد.

سردار مومنی، ایجاد قرارگاه نوروزی در معاونت عملیات ناجا،اطلاع رسانی مناسب به مردم،بکارگیری 431 تیم نظارتی با استعداد 876 نفر در پلیس راه ناجا، استقرار نیروهای پیاده پلیس راه در یک هزار و 411 نقطه حادثه خیز جاده ها و استقرار پاسگاه های سیار نوروزی انتظامی،ترافیکی در جاده ها را از دیگر ویژگی های طرح نوروزی سال 86 اعلام کرد.

کد خبر 17766

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز