همشهری آنلاین: ماموران مبارزه با مواد مخدر پایتخت در بازرسی از محل فعالیت اعضای یک باند ، موفق به کشف 77 هزار آمپول مخدر و یکصد هزار قرص روانگردان شدند.

با کسب اطلاع ماموران مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ مبنی بر اینکه افرادی به نام‌های «محمود»، «ایوب» و «ابوالفتح»، فعالیت گسترده‌ای در زمینه تهیه و توزیع انواع آمپول‌های مواد مخدر و قرصهای روانگردان در محدوده «ناصرخسرو» و «خیابان امام خمینی (ره)» دارند. ماموران وارد عمل شدند.

مقارن ساعت 9 روز 17 بهمن ماه ماموران با اخذ مجوز قضایی به منزل متهمان واقع در قصرالدشت مراجعه کرده و پس از انجام مراقبتهای ویژه، زمانی که فردی به نام «ابوالفتح» از منزل خارج شد اقدام به دستگیری وی کردند.

ماموران در بازرسی‌ از منزل مذکور50 هزار عدد آمپول نورجیزک، تمجیزک و بورجیزک و یکصد هزار قرص روانگردان کشف و ضبط کردند.

همچنین در بازرسی از محل دوم متعلق به اعضای این باند در خیابان «کارون» نیز، 27 هزار عدد آمپول روانگردان کشف و ضبط شد و این در حالی بود که با انتقال متهم 36 ساله به معاونت مبارزه با مواد مخدر تهران، وی در جریان تحقیقات اظهار کرد که مواد مکشوفه متعلق به دو تن از دوستانش به نامهای «هادی» و «ایوب » معروف به «افغان» بوده و وی تنها نقش فروشنده را ایفاء می‌کرده است.

تحقیقات بعدی در خصوص فعالیت این باند مشخص کرد که این دو تن، پیش از رسیدن ماموران به منزل سوم از محل متواری شده‌اند که تحقیقات جهت دستگیری آنها ادامه دارد.

کد خبر 15589

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز