مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۸۵ - ۰۸:۵۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از استقرار 71 ایستگاه آتش نشانی موقت برای مراسم آخرین چهارشنبه سال خبر داد.

فتح الله تیموری، قائم مقام سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران در این باره گفت: هم اکنون 80 ایستگاه ثابت آتش نشانی در شهر تهران داریم اما با توجه به حریق و حوادث بسیاری که ممکن است در مراسم چهارشنبه سوری به وقوع  بپیوندد 71 ایستگاه موقت نیز در میادین، خیابان ها و پارک های سطح شهر تهران مستقر خواهند شد.

وی افزود: این ایستگاه ها از صبح روز مراسم تا انتهای شب (پایان مراسم) در محل‌های مشخص شده مستقر خواهند بود.

تیموری با هشدار به شهروندان تهرانی گفت: شهروندان با رعایت نکات و توصیه های ایمنی و مراقبت از فرزندان خود می‌توانند با شهری ایمن به استقبال سال جدید و تعطیلات نوروزی بروند.

قائم مقام  سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران در ادامه به آمارحریق ، حوادث و مجروحان مراسم چهارشنبه سوری سال های 80 تا 84 اشاره کرد و گفت: در سال 80 در مجموع 58 حریق و حادثه در این مراسم به وقوع پیوست که باعث مجروح شدن 15 شهروند شد. در سال 81 هم 49 حریق و حادثه با 28 مجروح به وقوع پیوست.

وی افزود: در سال های 82 و 83 هم به ترتیب 24 و 42 حریق و حادثه رخ داد که مجروح شدن 16 و 11 نفر از شهروندان تهرانی را رقم زد.

قائم مقام سازمان آتش نشانی با بیان اینکه در سال گذشته تعداد حریق و حوادث مراسم چهارشنبه سوری با رشد چشمگیری مواجه بوده است ، گفت: در مراسم سال گذشته در مجموع 139حریق و حادثه در سطح پایتخت اتفاق افتاد که منجر به مجروح شدن 9 شهروند شد.

تیموری در پایان گفت: ازشهروندان تهرانی خواهشمندیم فقط حوادث واقعی را به سازمان آتش نشانی با شماره 125 اطلاع دهند و از ایجاد مزاحمت های تلفنی خودداری کنند.

کد خبر 17523

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز