مجموع نظرات: ۰
جمعه ۴ اسفند ۱۳۸۵ - ۱۶:۱۶
۰ نفر

گروه شهری: شهرداری تهران با اجرای طرح «سه‌شنبه سبز» و تشکیل بازارچه‌های محصولات فرهنگی و پوشاک و اجرای مسابقات فرهنگی، سعی در کاهش خطرات سه‌شنبه آخر سال دارد.

مدیرکل فرهنگی حوزه معاونت اجتماعی شهرداری تهران، با اشاره به مصادف شدن روزهای پایانی سال با ماه‌های سوگواری گفت: پیش‌بینی می‌شود که با توجه به این موضوع مردم بیشتر رعایت خواهند کرد و در مجموع امسال با مشکلات کمتری روبه‌رو خواهیم شد.

مجید جوزانی با بیان برنامه‌های ویژه برای چهارشنبه‌سوری افزود: برنامه‌های این روز باید در شورای فرهنگ عمومی استان تهران بررسی شود. با این حال شهرداری تهران آمادگی دارد تا با نهادهای مختلف در این‌باره همکاری کند.

وی با اعلام این‌که معاونت اجتماعی برنامه‌های خود را ارائه کرده است تأکید کرد: در این روز نمایش‌های خیابانی، غرفه‌های فروش محصولات فرهنگی و پوشاک ایجاد خواهد شد، اما تصمیم برای عرضه مواد محترقه بی‌خطر در اختیار شهرداری نیست.

مدیرکل فرهنگی حوزه معاونت اجتماعی شهرداری ارائه برنامه‌های این روز را مستلزم همکاری همه نهادها در این مورد دانست و گفت: سه‌شنبه آخر سال تبدیل به یک بحث اجتماعی شده است و دیگر جنبه انتظامی ندارد و مراجع مختلف سعی در کاهش خطرات و کم کردن آسیب‌های آن دارند.

جوزانی در ادامه افزود: شهرداری تهران در کنار مردم است و تمام سعی ما این است که برگزاری این آیین‌ها در شأن مردم و این ایام باشد.

وی برنامه‌های اجتماعی شهرداری در استقبال از بهار را اجرای برنامه رحلت رسول اکرم(ص) به بزرگترین شکل ممکن، اجرای مسابقات فرهنگی، توزیع بن نیازمندان با محوریت دانش‌آموزان، ایستگاه‌های مختلف فرهنگی و سلامت و اجرای برنامه روز سیزدهم فروردین عنوان کرد.

کد خبر 16426

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز