همشهری آنلاین: رئیس ستاد احمدی نژاد در دور دوم ریاست جمهوری با بیان اینکه افتخار می‌کنم رد صلاحیت شده جریان انحرافی هستم گفت: البته باید به دولت حق داد، از آن جایی که دولت مرتبط امینی در شهرستان‌ها نداشت، حتی عوامل هیئت اجرایی خود را از زندان‌ها انتخاب کرد و محکومین به زندان و کسانی که منتسب به جریان انحرافی بودند برای هیئت‌های اجرایی انتخاب شدند.

سلیمان جعفرزاده

سلیمان جعفرزاده نماینده ماکو و چالدران در مجلس در گفتگو با همشهری آنلاین التزام نداشتن به اسلام را به عنوان اولین دلیل رد صلاحیتش مورد اشاره قرار داد و گفت: بنده اسلام انحرافی مشایی را قبول نکرده و نخواهم کرد، من اسلامی را که براساس آن انقلاب کردیم و در رأس آن امام بود را قبول دارم، مقلد امام راحل بوده ام و در حال حاضر نیز مقلد رهبر انقلاب هستم. قانون اساسی انحرافی را قبول ندارم ، بلکه به قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی پایبند هستم، اگر این موارد به معنای عدم التزام به اسلام است، درست گفته اند.

وی با بیان آن که کر و لال بودن و شنوایی و بینایی را از دست دادن دلیل دوم رد صلاحیت من بود، گفت : درست است که بررسی 24 هزار پرونده تخلف دولت چشم مرا ضعیف کرده است اما هنوز کر نشده ام و ناله های 40 میلیون بازنشسته لشکری و کشوری و تأمین اجتماعی را می شنوم.

این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس هشتم با بیان اینکه هنوز کسی نتوانسته است زبان مرا با تطمیع و تهدید کوتاه کند، ادامه داد: اگر منظور دولت جانبازی 50 درصدی من است، هنوز این مورد به عنوان دلایل رد صلاحیت در قانون اساسی گنجانده نشده است! افتخار می کنم که به عنوان سرباز نظام 6 بار مجروح شده ام و سی سال در سپاه فرمانده بوده ام.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، درباره اتهام سوء شهرت به عنوان سومین دلیل رد صلاحیتش، گفت: طبیعی است که اگر من هم در اختلاس سه هزار میلیاردی بانک ها دست داشتم، شهرت پیدا می کردم، اگر در بحث بیش از سه هزار تخلف مالی تأمین اجتماعی و شستا دست داشتم به حسن شهرتی دست پیدا میکردم!

جعفرزاده با بیان اینکه من را متهم به تصرف زمین های بلاصاحب کرده اند، گفت: من در شورای هماهنگی ایرانیان خارج از کشور کار نکرده ام تا بدانم چه کسی از مملکت فرار کرده و خانه اش را به نام خود بزنم و بعد از آن سهام بانک های ایتالیایی را بخرم و یا در اتریش صاحب بانک بشوم.

وی با بیان این که لیست مکان های بلاصاحب در شورای عالی ایرانیان وجود دارد، افزود: اگر من هم رئیس شورای عالی ایرانیان خارج از کشور بودم، صاحب زمین های بلاصاحب می شدم.

رئیس ستاد انتخاباتی احمدی نژاد در دوم انتخابات ریاست جمهوری، وابستگی به گروهک های معاند را دلیل دیگر رد صلاحیت دانست و گفت: نمیدانستم وابستگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی، از سوی دولت، وابستگی به گروهک های معاند تلقی میشود، من شانزده سال داشتم که با اعتقاد به نظام در جبهه های جنگ وارد شدم و جنگیدم.

وی ادامه داد: تا جایی که می دانم زمانی که ما با گروهک های معاند جنگ مسلحانه می کردیم و بنده سمت فرمانداری را برعهده داشتم، رئیس دولت دهم سرپرست بخشداری شهر ماکو بود. من فرمانده گردان جندالله بودم، گردانی که با گروه های تروریستی می جنگید و همان زمان نیز شش بار قربانی تروریسم شدم.

جعفرزاده افزود: اگر اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی قرار گرفتن در گروهکهای معاند است و اگر گروهک انحرافی، نظام را گروهکی محارب می داند، من افتخار می کنم که عضو این نظام و پیرو رهبری هستم.

نماینده مردم چالدران با بیان آنکه افتخار می کنم کسانی من را رد صلاحیت کرده اند که خود متهم به زندان بوده اند و از زندان به هیئت های اجرایی آمده اند، گفت: اگر هزار بار دیگر رد صلاحیت شوم، چشمانم را از تخلف های مالی دولت نمی بندم.

جعفرزاده با بیان اینکه امروز، قانون گریز ترین و قانون شکن ترین دولت بعد از انقلاب بر سر کار است، گفت: تن به خواسته های جریان انحرافی نخواهم داد و گوش هایم ناله های 30 میلیون بازنشسته لشکری، کشوری و تأمین اجتماعی که حقشان ضایع شده است را می شنود.

رئیس ستاد احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری گذشته با بیان اینکه دولت نمی تواند با حذف نیروهای انقلاب و ولایت، نیروهای انحراف را جایگزین کند، گفت: مردم آگاه هستند و حاکمیت را به دست جریانی که حذف سربازان نظام و ولایت را هدف قرار داده است، نمی سپارند.

وی تأکید کرد: تا خون در رگ ما است از کیان نظام دفاع می کنیم و اجازه نمی دهیم اسلام انحراف و گروه انحرافی بر کشور حاکم شود. رد صلاحیت شدگان کسانی بودند که اسلام انحرافی مشایی را قبول نداشتند.

جعفرزاده با بیان این که در انتخابات گذشته ریاست جمهوری رئیس ستاد انتخابات احمدی نژاد بودم، گفت: با رد صلاحیتم این مهر ... حمایت از دولت که به تنم خورده بود، پاک شد. مردم سراسر ایران بدانند که از روزی که این دولت را دولت انحرافی شناختم، حمایتم را هم قطع کردم.

کد خبر 157264
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز