همشهری‌آنلاین: عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان گفت: آیت الله مهدوی کنی در دیداری که اخیرا خدمتشان داشتم توصیه کردند: اسامی نامزدهای جبهه متحد نباید در لیست‌های غیرمتحد دیگر باشد.

به گزارش همشهرِ‌ی آنلاین، مهمرین اظهارات حبیب الله عسگر اولادی در جدول زیر آ‌مده است:

1

  • نقل شده که اصلاح طلبان در سه مجموعه ظاهر شده اند؛ ۱- مجموعه نامزدهای سفید ۲- مجموعه نامزدهایی که با فتنه همراه بودند ولی خود را کنار کشیدند ۳- مجموعه بین این دو . اصلاح طلبان با این سه مجموعه قرار است وارد انتخابات شده و بعد با یکدیگر ائتلاف کنند و با این ائتلاف و راه انداختن سر و صدا نظر مردم را به سوی خود جلب کنند.
2
  • جبهه متحد اصولگرایان اذعان دارد که اصلاح‌طلب‌ها آمده‌اند نه اینکه احتمال دارد که بیایند. تصریح می کنم که اینها با پیچیدگی‌ و حتی برخی از آنها با نیرنگ ها قصد شرکت در انتخابات را دارند. حتی آنهایی که به ظاهر انتخابات را تحریم کرده اند و آنهایی که اصلا خود را سفید می‌دانند یا حتی برخی که با فتنه در ابتدا همکاری داشتند و بعد کنار کشیدند، در صحنه انتخابات حضور دارند. باید بصیرت داشته باشیم و نباید فریب بخوریم.

3

  • رقیب اصولگرایان در انتخابات اصلاح‌طلبانند و در میدان حضور دارند. منتها حضورشان با یک طراحی و جدا جدا اما به موازات هم می باشد.

4

  • خیبر یک شرایطی بود که دشمن در پوشش نفاق کار بسیار خطرناکی می کرد و پیامبر (ص) یا به وحی یا به تشخیص خودشان یا به مشورت به این نتیجه رسیدند که ریشه این نفاق داخلی را بکنند. حتی وقتی یهود خائن و منافق وقتی محاصره شدند، پیغمبر فرمودند که یک نفر از خودتان قضاوت کند که من با شما چه کنم.و همان یهودی حکم اعدام را برای خودشان صادر کرد. یهودی های آن روز به تعبیر امروز صهیونیست‌های منافق امروز هستند.

5

  • از سه زاویه می‌ توان وارد بحث خیبر شد یکی از زاویه کندن ریشه نفاق، دیگری از زاویه دشمن خارجی. زاویه سوم هم این است که در بین دشمنانی که قبیله قبیله هستند و فرقه فرقه هستند در بحث خیبری باید خطرناک‌ترین را تشخیص داد که در آن زمان یهودیان خیبر خطرناک‌ترین دشمن پیغمبرص بودند.نظام الهی این گونه نیست که با ترحم و عواطف به دشمنان و منافقانی که بارها به آنها فرصت داده شده،برخورد شود. آقا به تعبیر من می‌خواستند به اینهایی که در داخل به دشمن چراغ سبز نشان می‌دهند بگویند که اگر دست از خیانت و عهد شکنی برندارید، ممکن است، ما خیبری عمل کنیم نه حتی بدر و حننین و احد بلکه خیبری عمل کنیم و ناگزیر شویم ریشه نفاق را از بن برکنیم. آقا می خواهند مسئله انتخابات را فرقان قرار دهند برای همه نیروها و بین دشمنان اهم و مهم کنند که کدامیک خطرناک‌تراست.

6

  • به نظر ما آیت‌الله مهدوی کنی و آیت‌الله یزدی و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز همانطور که آیت الله علم الهدی در مدرسه عالی شهید مطهری تاکید کردند، پس از رهبری برای مردم حجت هستند. اگر این شخصیت ها و جامعتین لیستی را تایید کردند،ان لیست برای مردم حجت شرعی خواهد داشت.

7

  • جریان انحرافی به شدت از بیت المال برای هزینه‌های انتخاباتی بهره می برد.

8

  • باید با اصولگرایان دیگر تفاهم کرد راه تفاهم باز است. عده‌ای اصرار داشتند که جبهه متحد سریع تر فهرست تهران را بدهد؛ اما ما عجله نداریم و نباید تا فرصت باقی است، حداقل در تهران راه ائتلاف را ببندیم تا بتوانیم از بین صالحان،نامزد اصلح را انتخاب کنیم تا جایی که ما شنیده ایم،آیت الله مصباح در جلسات اخیرشان بر وحدت تاکید کرده اند.

 (منبع: فارس)

کد خبر 157001
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز