همشهری آنلاین: گروه فعالیت‌های قرآنی: بیست و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با تأکید بر لزوم برجسته‌سازی شعار همت مضاعف و کار مضاعف در فعالیت‌های قرآنی، از 18 لغایت 23 تیرماه در محل سالن اجلاس سران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)، بیست و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با تأکید بر لزوم برجسته‌سازی شعار همت مضاعف و کار مضاعف در فعالیت‌های قرآنی، امسال نیز همانند سال گذشته در محل سالن اجلاس سران برگزار خواهد شد.

بنابر این گزارش، نشست خبری به منظور تشریح برنامه‌های این دوره از مسابقات در تیرماه سال جاری با حضور مسئولان سازمان اوقاف و امورخیریه برگزار خواهد شد.

یکی از بخش‌های جدید این دوره از مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران برگزاری سومین جشنواره قصه‌های قرآنی است که فراخوان ارسال آثار آن پیشتر توسط سازمان اوقاف و امورخیریه منتشر شده بود.

برگزیدگان این جشنواره هم‌زمان با بیست و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم معرفی و تجلیل خواهند شد.
داوری‌های سومین جشنواره قصه‌های قرآنی آغاز شد

همچنین بخش مقاله‌نویسی مسابقات بین‌المللی قرآن کریم نیز پس از نظرسنجی و مشورت با اساتید مجرب حوزه و دانشگاه، کارشناسان علوم قرآنی و مسئولان ذی ربط، در سه محور شامل؛ قرآن و اهل بیت(ع)، قرآن و بصیرت، قرآن و علوم انسانی برگزار می‌شود.

یادآوری می‌شود، بیست و ششمین دوره این مسابقات از 28 تیرماه تا اول مردادماه سال جاری در تهران برگزار شد. 

کد خبر 108439

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز