همشهری آنلاین: آزمون شفاهی حفظ کل بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری30 اردیبهشت 88 در دانشگاه تبریز برگزار شد

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)، آزمون شفاهی بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری امروز، پنجشنبه، 30 اردیبهشت ماه با شرکت 28 نفر در دانشگاه تبریز برگزار شد.

در بخش بانوان در رشته حفظ 20 جزء قرآن کریم، صفیه جوزانی از دانشگاه معارف قرآنی اصفهان، ملیحه کریمی از دانشگاه شیراز و مریم جان نثاری از دانشگاه اصفهان، سه نفر پایانی بودند که دیروز موفق به شرکت در مسابقات نشده بودند و امروز آزمون شفاهی را پشت سرگذاشتند.

در بخش بانوان و در رشته حفظ کل قرآن کریم، مریم نساج از دانشگاه فردوسی مشهد، نرجس خادمی از دانشگاه تهران، ملیحه سادات حسینی از دانشگاه امام جعفر صادق(ع)، زهرا عابدی از دانشگاه تبریز، سیده زینب موسوی ملکی از تحصیلات تکمیلی زنجان، مریم فتاحی از دانشگاه تبریز در آزمون شفاهی حفظ کل شرکت کردند.

سعیده ماهرو از دانشگاه فردوسی مشهد، رقیه سجادی از دانشگاه تربیت معلم سبزوار، عطیه اکبری از دانشگاه قم، زهرا محققیان از دانشگاه اصفهان، حمیده ایرانمنش از دانشگاه کرمان، خدیجه ایرانمنش از دانشگاه کرمان و سیده آسیه طاهری از دانشگاه شیراز از دیگر متسابقان در رشته حفظ کل قرآن کریم بودند.

در بخش آقایان در رشته حفظ کل، هاشم سلطان نژاد از دانشگاه کرمان، محمد انگشت به از دانشگاه خلیج فارس، حسن قوشچی از دانشگاه چابهار، حسن کبیری از دانشگاه اصفهان، حمید صدیق از موسسه امام خمینی(ره)، سید احمد نکویی از دانشگاه اصفهان با هم به رقابت پرداختند.

محمد صادق رحمانی از دانشگاه تربیت معلم سبزوار، حسن گرمی از دانشگاه فردوسی مشهد، محمدمهدی سلمانپور از دانشگاه امام صادق(ع)، نورمحمد خسروی از دانشگاه تربت معلم سبزوار، مسعود رضایی از دانشگاه زنجان، حمید پارسایی از دانشگاه تربیت معلم سبزوار از متسابقان در رشته حفظ کل قرآن بودند.

محمدصادق فخار از دانشگاه بوعلی سینا، حسن فراهانی از دانشگاه تربیت مدرس و مهرداد نجفی از دانشگاه امام صادق (ع) از دیگر نفراتی بودند که در آزمون شفاهی حفظ کل قرآن کریم بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری شرکت کردند.

فریدونی،‌ داور وقف و ابتدا و مفاهیم،‌ ربیعیان، داور صوت، لطفی‌نیا داور لحن،‌ دیانت داور حسن حفظ و یاری گل داور تجوید، داوران بخش‌ آقایان و راضیه جمالی داور لحن، نجات صحاف داور صوت، حوریه عقبایی داور وقف و ابتدا، معصومه عباس نظری داور تجوید و زهرا صریحی نژاد داور حسن حفظ، داوران بخش بانوان هستند.

یادآوری می‌شود که آخرین روز مسابقات رشته قرائت ترتیل و قرائت تحقیق در بخش بانوان و آقایان بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری امروز، پنجشنبه، 30 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود

کد خبر 107825

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز