دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۱۹:۳۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: همایش تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، یک‌شنبه، 19 اردیبهشت‌ 89 برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزار قرآنی ایران (ایکنا)، مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، با تلاوت سعید طوسی، قاری بین‌المللی، یکشنبه، 19 اردیبهشت‌ماه سال جاری، در ساختمان علوم انسانی این واحد، طبقه هفتم، سالن علامه حلی، ساعت 14 تا 16 برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این همایش به میدان پونک، انتهای بزرگراه اشرفی اصفهانی، به سمت حصارک، واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی، مراجعه کنند.

یادآور می‌شود که پانزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، آبان و آذرماه گذشته در دو بخش کتبی و شفاهی برگزار شد. بخش کتبی این مسابقات شامل موضوعات نماز، احکام، سیره معصومین(ع)، قرآن به زبان انگلیسی و ترجمه و تفسیر سور مبارکه حمد و لقمان بود.

همچنین بخش شفاهی این مسابقات در رشته‌های حفظ کل، حفظ 5، 10، 20 جز قرآن کریم و تلاوت ترتیل و تحقیق بود. در این مسابقات مجموعا 400 نفر از دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد شرکت کردند که 19 نفر در بخش کتبی و 25 نفر در بخش شفاهی به عنوان نفرات برتر شناخته شدند که در این میان یک نفر از اساتید در رشته حفظ کل نیز جز نفرات برتر اعلام شده است.

بنا بر این گزارش، معیار انتخاب نفرات برتر بر اساس نمره حاصله در بخش شفاهی و کتبی بوده است. کسب حداقل نمره 70 از 100 در بخش شفاهی و کسب نمره 600 از 1000 ملاک انتخاب نفرات برتر بوده است. 

کد خبر 106596

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز