همشهری آنلاین: دبیرخانه کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه با صدور اطلاعیه‌ای از تحت تعقیب قرار گرفتن پایگاه‌های اینترنتی دارای محتوای مجرمانه خبر داد

به گزارش روابط عمومی دادستانی کل کشور در این اطلاعیه دبیرخانه کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه ضمن تبریک ایام ا... دهه فجر و دعوت از آحاد مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن تأکید کرده است: پایگاه های اینترنتی که از قانون تخطی نموده و با هنجارشکنی در راستای اهداف دشمن قرار گیرند تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

در این اطلاعیه بر لزوم هوشیاری کاربران اینترنت و مدیران پایگاه های اینترنتی و همه تولید کنندگان محتوا در قبال سوء استفاده های دشمن تصریح شده است .

دبیرخانه کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه ضمن اشاره به سرمایه گذاریهای پنهان و آشکار دشمنان انقلاب اسلامی خصوصاً میلیون ها دلاری  که اخیرا کنگره آمریکا جهت تولید محتوای مجرمانه اختصاص داده است  از تمامی مردم خداجوی انقلابی و همیشه پیروز ایران اسلامی درخواست شده است که مواظب ترفندهای دشمنان مکار و حیله گر باشند و  با حضور انقلابی خود در صحنه خصوصاً در جبهۀ جنگ نرم و اعلام آدرس سایتهای مجرمانه به کارگروه توطئه دشمنان را خنثی نموده و آنان را از کردۀ خود پشیمان سازند.

این اطلاعیه در ادامه افزوده است: این کارگروه پایگاههای اینترنتی مجرمانه را شناسایی و ضمن اعمال قانون مراتب را جهت پیگیری و تعقیب کیفری مسئولین پایگاههای مذکور و تولید کنندگان محتوای مجرمانه به مراجع صالحۀ قضایی اعلام خواهد نمود.

در پایان این اطلاعیه دبیرخانه کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه سالم سازی فضای سایبر از لوث آلودگی ها و دام های دشمنان در فضای مجازی در مسیر حرکت جوانان مؤمن و انقلابی این مرز و بوم را از اهداف عالیه این کارگروه برشمردو ضمن اطمینان از نقش برآب شدن توطئه دشمنان و فتنه گران با قانونمند سازی فضای سایبر تصریح گردیده است: تلاش این کارگروه در جهت بالابردن ضریب احساس امنیت و آسایش خانواده ها و آحاد جامعه در خصوص استفاده سالم از فضای سایبر است و لذا می طلبد خانواده ها نیز ضمن افزایش نقش نظارتی خود در استفاده مطلوب از فضای مجازی کارگروه را در رسیدن به اهداف خود یاری نمایند.

کد خبر 101329

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز