گروه حوادث: دوخواهر جوان که با فرار از منزل با همدستی دوپسر جوان باند سرقت خودرو را تشکیل داده بودند چند ماه بعد از آزادی از زندان بار دیگر مرتکب جرمی مشابه شدند.

ماموران گشت پلیس عصر روزگذشته در حوالی اتوبان آزادگان به خودرو پرایدی که زن و مرد جوانی سوار آن بودند مظنون شده ودستور ایست صادرکردند، ولی راننده خودرو پراید بدون توجه به فرمان پلیس در مسیر مخالف با سرعت زیاد به حرکت خود ادامه داده و هنگامیکه نتوانست خودرو را کنترل کند با سرعت وارد پمپ بنزین شد، بعد از برخورد با در و دیوار دوباره وارد خیابان اصلی شد. اما هنگامی که قصد فرار داشت ، ماموران برای جلوگیری از فرار وی ، اقدام به شلیک گلوله به لاستیک خودرو کردند که بر اثر آن راننده مجروح شد و توسط پلیس به بیمارستان ناجا انتقال یافت.

رضاجعفری معاونت دادسرای جنایی تهران روز گذشته با اعلام این خبر گفت: در حالیکه بررسی های پلیسی نشان می‌داد خودرو مسروقه است، بازجویی از متهم زن پرونده آغازشد.

این زن که اکرم معروف به رویا است به ماموران گفت: سال پیش به همراه خواهرم برای گردش به خیابان رفته بودیم که با دو جوان به نامهای هادی ومهدی آشنا شدیم واین آشنایی به تشکیل یک باند سرقت منجر شد.

رویا در ادامه به ماموران گفت :بعداز طراحی نقشه یک سرقت ،اواسط سال 84 به اتفاق خواهرم و دو پسر جوان، خودرو پرایدی را به صورت دربست به مقصد شهریار کرایه کردیم که در طول مسیر در یک منطقه خلوت با مجروح کردن راننده اتومبیل وی را ربوده و فرار کردیم اما بعد از چند روز سوار برخودرو مسروقه بازداشت شدیم.

من و خواهرم هر کدام به 6ماه حبس محکوم شدیم ولی دو جوان همدستمان هرکدام به 3سال حبس محکوم شدند ،  مدتی قبل من وخواهرم دوران حبس خود راگذرانده و از زندان آزاد شدیم، در این زمان هادی ومهدی نیز با گذاشتن وثیقه آزاد شده ودیگر به زندان بازنگشتند.

بعد از آزادی از زندان بار دیگر با پیدا کردن هادی و مهدی ، دوباره باند سرقت را تشکیل داده و خودرویی را سرقت کردیم که روز گذشته من وهادی سوار خودرو پراید مسروقه دستگیر شدیم. پلیس با بررسی سوابق متهمان ، به سابقه چهارعضو این باند رسید.

ادعاهای رویا درحالی مطرح است که هادی برروی تخت بیمارستان در برابر  تمام سئوالات پلیسی سکوت اختیار کرده است.

رضا جعفری افزود: دستگیری دوعضو فراری این باند دردستور کار پلیس قرار گرفته است.

کد خبر 8895

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز