چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۸۵ - ۱۸:۳۹
۰ نفر

گروه حوادث: مرد میانسالی که با دو شاه کلید مخصوص باز کردن در خودروهای سواری بنز دستگیر شده است در بازجویی ها مدعی شد که شاه کلیدها خود به خود در جیب وی جای گرفته اند.

ماموران گشت پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران، عصر روز سه شنبه در حال گشتزنی در یکی از خیابانهای غرب تهران متوجه حرکات مشکوک مردی شدند که در حوالی یکی از بیمارستانها پرسه می زد، ماموران هنگامی که این مرد را تحت کنترل نامحسوس قرار دادند دریافتند که وی هنگامی که در کنار خودروهای مدل بالا قرار می گیرد برای لحظه کوتاهی توقف کرده و سپس به راه خود ادامه می دهد، از آنجایی که احتمال داده می شد این مرد قصد سرقت خودرویی را دارد ماموران به بازرسی بدنی وی دست زدند.

اما در حالی که این مرد میانسال مدعی بود که برای گرفتن وقت از یکی از پزشکان متخصص بیمارستان به آنجا آمده است ، ماموران در بازرسی بدنی وی دو شاه کلید پیدا کردند که کشف این شاه کلیدها احتمال سرقت از سوی وی را قوت بخشید. با انتقال این مرد به پایگاه سوم آگاهی تهران، تحقیقات از وی آغاز شد و هنگامی که مشخص شد شاه کلید ها برای بازکردن در خودروهای بنز مورد استفاده قرار گرفته است، ماموران به بازجویی های پلیسی و تخصصی از این مرد دست زدند،اما متهم در بازجویی های اولیه منکر سرقت شده و مدعی شد نمی داند چگونه شاه کلیدها  در جیب او جای گرفته‌اند .

این مرد صبح دیروز هنگامی که در مقابل رضا جعفری معاونت دادسرای جنایی تهران قرار گرفت بار دیگر مدعی شد که شاه کلیدها به طور اتفاقی در جیب وی پیدا شده است و او از یکی از شهرستانهای غربی کشور برای معالجه به تهران آمده است.

از آنجایی که احتمال سرقت خودروهای بنز از سوی وی وجود داشت ، بازپرس دادسرای جنایی دستور انجام تحقیقات بیشتر درباره گزارشهای رسیده درباره سرقت خودروهای بنز را صادر کرد.

کد خبر 7827

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز