سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۸۵ - ۱۸:۵۴
۰ نفر

گروه حوادث: عشق به سرعت موجب شد دختر جوان بعد از تصادف با خودرو بنز گرانقیمت به اتهام سرقت دستگیر شود.

پرونده سرقت خودرو بنز آخرین مدل هنگامی مطرح شد که مرد میانسالی با مراجعه به مرکز پلیس خبر از سرقت خودرو خود توسط یک دختر جوان داد.

با این شکایت در حالی که پلیس تحقیقات خود را برای متوقف کردن خودرو مسروقه و دستگیری دختر سارق آغاز کرده بود خبر تصادف شدید خودرو بنز با یک دستگاه خودرو سواری دیگر در اتوبان آیت الله صدر به مرکز فوریتهای پلیسی گزارش شد.

هنگامی که ماموران با حضور در محل تصادف از مسروقه بودن خودرو مطلع شدند، اقدام به دستگیری دختر جوان کردند.

دختر سارق که خسارت سنگینی به خودرو بنز گرانقیمت وارد کرده بود در توضیح ماجرا به پلیس گفت: صاحب خودرو که از من به خاطر سرقت خودرو شکایت کرده است، با ریختن طرح دوستی مرا سوار خودرو اش کرد. من که عاشق اتومبیلرانی هستم برای اینکه بتوانم چند ساعت پشت فرمان خودرو آخرین سیستم بنشینم و رانندگی کنم، از او خواستم خودرواش را به من امانت دهد تا به دنبال دوستم بروم و سه تایی برای گردش بیرون برویم.

 وقتی که او پیشنهاد مرا پذیرفت ، با خوشحالی پشت فرمان نشستم ،هنگام رانندگی احساس عجیبی داشتم فکر می‌کردم در حال پرواز هستم، بنابر این با آخرین سرعت می‌راندم تا اینکه وارد اتوبان آیت الله صدر شدم. به خاطر سرعت بالا ناگهان هدایت خودرو از دستم خارج شد و به شدت با خودروی جلویی تصادف کردم. 

رضا جعفری معاونت دادسرای جنایی تهران ضمن اعلام این خبر گفت: دختر سارق در  حال حاضر مدعی است  قصد ربودن خودرو را نداشته و تصمیم داشته بعد از چند ساعت رانندگی خودرو را رها کند که تصادف خودروی بنز موجب بازداشت او شده است.

کد خبر 7692

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز