گروه حوادث: اعضای سه باند کیف قاپی که با تهدید چاقو اقدام به ربودن کیف زنان و دختران می‌کردند در بازجویی های کارآگاهان پلیس فردیس به 81 فقره کیف قاپی اعتراف کردند.

دستگیری سارقان کیف قاپ هنگامی در دستور کار پلیس آگاهی فردیس قرار گرفت که گزارشهایی درباره سرقت کیف زنان ودختران جوان در سطح کرج، فردیس، مارلیک ، سرآسیاب و جاده ملارد به پلیس اعلام می شد.

 در حالیکه گزارشها حاکی از آن بود که سارقان کیف قاپ که اکثرا جوانان کم سن و سال بودند، در صورت مقاومت طعمه های خود با چاقو و تیغ موکت بری به آنها حمله‌ور می شوند، به دستور سرگرد محمدرضا اسفندیاری رئیس پایگاه پلیس آگاهی فردیس تیم ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس مسئول ردیابی و دستگیری سارقان شدند.

در حالی‌که تحقیقات آغاز شده بود ، زنی با مراجعه به پلیس فردیس از ربوده شدن کیفش توسط سارقان کیف قاپ خبر داد ، کارآگاهان با همراهی مالباخته به سرعت اقدام به انجام عملیات مهار در منطقه کرده و توانستند یکی از سارقان را که در آن نزدیکی در کمین طعمه دیگری بود، شناسایی و دستگیر کنند .

با دستگیری این جوان کیف قاپ به نام محمد، وی در بازجویی های تخصصی از 45 مورد کیف قاپی با همدستی دو جوان دیگر به نامهای علی و امین پرده برداشت،که با کشف کیفهای سرقتی  تعداد زیادی از شاکیان شناسایی شدند.

کارآگاهان پلیس فردیس  در ادامه تحقیقات توانستند دو باند کیف قاپی دیگر را که یکی از آنها با اولین باند در ارتباط بودند، در عملیاتهای جداگانه شناسایی کنند که اعضای این باندها نیز به 41 مورد کیف قاپی اعتراف کردند.

به گفته سرگرد اسفندیاری اعضای باندهای کیف قاپی که هنگام ارتکاب سرقت ایجاد رعب و وحشت می کردند روز دو شنبه به دستور مرجع قضایی در شهر فردیس و مکانهای  سرقت گردانده شدند تا شاکیان آنها را شناسایی نمایند.

رییس پلیس آگاهی فردیس با بیان اینکه اعضای این سه باند همگی  جوان و کم سن و سال هستند، از خانواده‌ها خواست مراقبت بیشتری بر رفت وآمدهای فرزندان خود داشته باشند.

کد خبر 8267

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز