دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۸۵ - ۱۸:۰۸
۰ نفر

گروه حوادث: جستجوی پلیسی برای دستگیری مردان ناشناسی که با تهدید وارد خانه ای درشمال پایتخت شده و بعد از بستن دست وپاهای زن صاحبخانه، به سرقت میلیونی دست زده بودند ،به دستگیری نامزد سابق دختر صاحبخانه ختم شد.

اواسط آبان ، پس از آنکه زنگ خانه‌ای ویلایی در  شمال پایتخت به صدا در آمد، زن صاحبخانه با گشودن در ورودی با دو مرد ناشناس روبرو شد، دو مرد جوان در حالیکه سعی می کردند از تنها بودن زن صاحبخانه در خانه مطمئن شوند، گفتند با یکی از دختران خانواده کار دارند.

زن که از یادآوری مرگ دخترش اشک در چشمانش جمع شده بود، به این دو مرد گفت : دخترم چند وقت قبل فوت شده است، اما مردان غریبه با پرخاش مدعی شدند که وی  دروغ می‌گوید و گفتند اگر دختر او فوت شده است باید شماره قبر وی را به آنها بدهد تا مطمئن شوند .

آنها با این دسیسه وارد خانه ویلایی شده و قبل از آنکه زن تنها قادر باشد برای دفاع از خود کاری انجام دهد با تهدید چاقو دستها وپاهای او را بستند.

دو مرد ناشناس درحالیکه با تلفن همراه خود مراحل اجرای نقشه را با  فردی که در بیرون از خانه بود هماهنگ می کردند ، با پیدا کردن گاوصندوق 43میلیون تومان چک مسافرتی را که داخل آن بود ربوده و متواری شدند. پس از آنکه صاحبخانه، توانست طناب دست وپاهای خود را باز کرده و پلیس را در جریان بگذارد، تحقیقات پلیسی برای دستگیری سارقان آغاز شد.

نامزد سارق، همدست سارقان

بازپرس قیصری روزگذشته با اعلام این خبر گفت: با آغاز اقدامات پلیسی برای دستگیری سارقان، با هماهنگی‌ای که با مسئولان بانک های کشور انجام گرفت، صبح یکشنبه زمانی که دو نفر از سارقان برای نقد کردن چکهای مسروقه به یکی از بانکهای تهران مراجعه کرده بودند، کارمندان بانک پلیس را درجریان قرار داده و تیم پلیس با حضور در بانک، دو متهم را دستگیر کردند.

بازپرس دادسرای جنایی تهران افزود: در تحقیقات از این دو مرد معلوم شد که طراح اصلی این نقشه نامزد سابق یکی از دختران صاحبخانه بوده که با اطلاعاتی که از مرگ خواهر وی به دست آورده بود این نقشه را طراحی و با همدستانش به مرحله اجرا درآورده است و سارقان در هنگام سرقت با این مرد جوان در حال گفتگو بوده اند.

با این اعترافات دو عضو دیگر باند نیز دستگیر شدند که در بازجویی از آنها اموال مسروقه کشف شد.

کد خبر 8898

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز