گروه حوادث: داماد جوانی که مدعی است مادر زنش به بهانه فروش زمین به کلاهبرداری 50 میلیون تومانی از وی دست زده است با مراجعه به دادسرای صادقیه از او شکایت کرد.

هفته گذشته، مرد جوانی به شعبه ششم دادسرای صادقیه رفت و هنگامی که در مقابل بازپرس یونسی رییس شعبه قرار گرفت،  ادعا کرد مادر‌زنش با طراحی نقشه‌ای  به کلاهبرداری 50 میلیونی از وی دست زده است.

این مرد جوان در توضیح ماجرا گفت : چند سال قبل در حالی که من و  همسرم در یک دانشگاه درس می‌خواندیم،  با یکدیگر آشنا شدیم ،بعد از مدتی به او علاقمند شده و به همراه خانواده‌ام به خواستگاری‌اش رفتم.

با موافقت خانواده همسرم، رفت و آمدهای من به خانه آنها آغاز شد و در این رفت وآمدها یک روز مادر همسرم زمین وسیع و گرانقیمتی را که مقابل خانه‌شان بود به من نشان داد و مدعی شد این زمین متعلق به آنهاست. مدتی قبل در حالی که چند سال از ازدواج من و همسرم گذشته بود ، یک روز مادر زنم مرا به خانه‌‌شان دعوت کرد و در بین حرفهایش گفت،  قصد فروش زمین مقابل خانه‌شان را دارد. او  به من پیشنهاد داد یک دانگ از زمین را به‌عنوان سرمایه‌ای برای آینده خریداری کنم.

من که نمی‌توانستم تصور کنم که مادر همسرم  نقشه کلاهبرداری از من را طراحی کرده باشد، با شنیدن این پیشنهاد با برادرم که در خارج از کشور زندگی می‌کند تماس گرفته و بعد از آنکه ماجرای زمین را برایش تعریف کردم، 50 میلیون تومان از وی گرفته و یک دانگ از زمین را خریداری کردم.

داماد جوان در ادامه به بازپرس یونسی گفت: چند ماهی از خرید زمین نگذشته بود که یک روز برای بررسی زمین به آنجا رفتم، اما در آنجا با مردی روبرو شدم که مدعی بود صاحب واقعی زمین است. من که نمی‌توانستم حرفهای او را باور کنم، به او گفتم زمین متعلق به مادر همسرم است و من یک دانگ از آن را خریداری کرده‌ام اما هنگامی که این مرد اسناد مالکیت زمین را به من نشان داد متوجه شدم فریب مادر‌زنم را خورده‌ام.

بر پایه این گزارش، بازپرس پرونده با شنیدن اظهارات مرد جوان ، مادر زن وی را به دادسرا احضار کرد، این زن وقتی در مقابل بازپرس دادسرای صادقیه قرار گرفت مدعی شد او به هیچ وجه از معامله خبر ندارد و تنها 50 میلیون تومان از دامادش قرض گرفته که در اولین فرصت به او پس خواهد داد.

با اظهارات این زن، بازپرس یونسی دستور انجام تحقیقات قضایی را صادر کرد.

کد خبر 12607

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز