گروه حوادث: تصادف خودرو پژو 206 یک زن جوان با کامیونی در شرق پایتخت، آغاز ماجرای حمله به این زن و دخترش و ربودن خودروی آنها بود.

زن شاکی روز گذشته با حضور در دفتر قاضی جعفری معاون دادسرای جنایی در توضیح حادثه‌ای که بعد از ظهر جمعه برایش رخ داده بود گفت: اواخر آذرماه گذشته لحظاتی پس از آنکه خودروی پژو ‌206 من با کامیونی در چهارراه تهرانپارس تصادف کرد، مردی میانسالی که در صحنه تصادف حضور داشت ، کارتی را به من داد که روی آن آدرس یک صافکاری درجنوب تهران نوشته شده بود.

این مرد  در ادامه  مدعی شد که او صاحب تعمیرگاهی است که آدرس آن را  به من داده است و می تواند با قیمتی بسیار ارزان خودرو‌ام را تعمیر کند.

با گذشت دو هفته پس از آ‌نکه موضوع را با همسرم درمیان گذاشتم ، با مرد صافکار تماس گرفتم و پس از معرفی خود از او خواست زمانی را برای مراجعه به تعمیرگاهش مشخص کند.

مرد صافکار از من خواست عصر جمعه برای بررسی خودروی خود به تعمیرگاهش بروم و من نیز بدون اطلاع از حادثه شومی که در کمینم بود همراه دختر نوجوانم راهی صافکاری شدم ، اما در حالیکه جستجویم برای یافتن آدرس صافکاری بی نتیجه مانده بود، بنزین خودروام تمام شد و به ناچار بار دیگر با مرد صافکار تماس گرفتم.

این مرد از من خواست آدرس محلی که در آنجا توقف کرده ام را به او بدهم تا یکی از کارگرانش را دنبالم بفرستد، من نیز که به وی اطمینان کرده بودم آدرس را دادم، اما در حالی که منتظر آمدن شاگرد صافکار بودم یک خودروی عبوری مقداری بنزین به من داد تا خودروام را روشن کنم.

زن جوان افزود : چند دقیقه بعد خودرو پژو یشمی رنگی که دو جوان سرنشین آن بودند کنار خودروام توقف کرد، یکی از سرنشینان خودرو با معرفی خود به عنوان مامور پلیس از من خواست کارت و مدارک خودروام را به او نشان دهم، اما هنگامی که از او کارت شناسایی‌اش را خواستم او با قمه ای که در دست داشت به سوی دخترم حمله ور شد و قصد داشت او را به زور سوار خودرواش کند.

در حالیکه شوکه شده بودم برای دفاع از دخترم از خودرو پیاده شدم و به سمت مرد جوان رفتم و با او درگیر شدم که در همین زمان همدست مرد جوان با استفاده از فرصتی که بوجود آمده بود پشت فرمان خودروام نشسته و از صحنه گریخت.

زن در ادامه گفت: در حالی که من و راننده پژو درگیر شده بودیم، رانندگان خودرو‌های عبوری متوجه درگیری ما شده و با پلیس تماس گرفتند، که با حضور ماموران ، راننده جوان دستگیر شد.

روز گذشته پس از اظهارات زن جوان ، جوان مهاجم از سوی قاضی جعفری تحت بازجویی قرار گرفت که وی در این بازجویی‌ها ادعا کرد طراح نقشه سرقت مرد صافکار بوده است.

با اعترافات این جوان معاون دادسرای جنایی تهران ، گفت: مرد جوان در حال حاضر همدست خود را که با ربودن خودروی این زن فرار کرده ، معرفی کرده است، اما از آنجایی که احتمال داردهدف اصلی آنها ربودن زن و دخترش بوده است و قبلا نیز چنین جرمی را مرتکب شده باشند دستور بررسی‌های تخصصی در این باره صادر شده است.

کد خبر 11677

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز