جمعه ۸ دی ۱۳۸۵ - ۱۷:۴۲
۰ نفر

گروه حوادث: اعضای باند سارقان نقابدار خودرو، در بازجویی های پلیس اصفهان مدعی شدند که عاشق خودروهای نقره ای رنگ بوده اند.

مدتی قبل در نخستین ساعات روز، مردی وحشتزده با پلیس اصفهان تماس گرفت و از سرقت خودرو زانتیای‌ نقره‌ای رنگش توسط 4سارق مسلح خبر داد.

این مرد به کارآگاهان گفت: دقایقی قبل وقتی برای رفتن به محل کار، خودروام را از پارکینگ خانه خارج کرده بودم ،برای بستن در پارکینگ از آن پیاده شدم ، اما در همین هنگام 4 مرد نقابدار که سوار بر دو موتور سیکلت بودند به سرعت به من نزدیک شده و با تهدید چاقو جلوی دهانم را گرفتند.

در همین هنگام دو نفر از آنها سوار خودروام شده و از محل گریختند و دو همدست دیگرشان لحظاتی بعد هنگامی که مطمئن شدند خودرو از محل دور شده است مرا رها کرده و سوار بر موتور متواری شدند.

با طرح این شکایت،در حالی که کارآگاهان بررسی‌های خود را آغاز کرده بودند، مشخص شد چندین شکایت‌ مشابه نیز به آگاهی اصفهان ارجاع شده است که در جریان آنها سارقان با حمله ضربتی به رانندگان خودروهای مدل بالای نقره ای رنگ در ساعات پایانی شب و یا اوایل صبح به شیوه مشابه اقدام به سرقت خودرو کرده اند.

پس از آنکه در نخستین بررسی های پلیسی مشخص شد دو سارق حرفه‌ای به نام‌های محمد  و فریدون که به همین روش اقدام به سرقت می‌کردند به تازگی از زندان آزاد شده‌اند، مخفیگاه آنها در کارگاهی در ویلاشهر اصفهان شناسایی شده و آنها در یک عملیات پلیسی دستگیر شدند.

در جریان بازجویی از این دو متهم، آنها اعتراف کردند به خاطر علاقه زیاد به خودروهای مدل بالای نقره‌ای رنگ با تشکیل باندی ا قدام به سرقت این نوع خودروها در مناطق شمالی اصفهان کرده‌اند.

به گفته رضا صالحی‌پژوه،مسئول مرکز اطلاع‌رسانی دادگستری اصفهان این پرونده تاکنون 11 شاکی دارد و با دستگیری دو همدست دیگر این باند، 5 مالخر نیز دستگیر شده‌اند که متهمان با دستور مولوی، بازپرس شعبه 4 دادسرای اصفهان در بازداشت بسر می‌برند.

کد خبر 12122

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز