گروه حوادث: سارقان خودرو که پس از سرقت 20وانت نیسان در تهران، خودروها را در معاملات مواد مخدر به فروش رسانده بودند، در عملیات ضربتی پلیس آگاهی تهران دستگیر شدند.

تحقیقات کارآگاهان برای دستگیری اعضای این باند 4 ماه پیش و زمانی آغاز شد که گزارش‌های مختلفی مبنی بر سرقت خودروی های وانت نیسان در سطح شهر در اختیار پلیس قرار گرفت. هنگامی که ماموران اداره دوم پلیس آگاهی تهران با بررسی شکایتها متوجه شدند تمامی سرقتها با یک شیوه و احتمالا از سوی سارقان حرفه ای صورت گرفته است، بررسی پرونده های سارقان سابقه دار در بایگانی پلیس آغاز شده و کارآگاهان در مرحله اول به 4 سارق که به این شیوه سرقت می‌کردند ظنین شدند.

به این ترتیب تمامی مخفیگاه های آنان  زیر نظر  قرارگرفت و در این هنگام بود که مشخص شد آنان با تشکیل باندی موسوم به « محمد بلوچ» دست به سرقت خودروهای وانت نیسان در سطح شهر می‌زنند.  با به دست آمدن این اطلاعات دستور دستگیری سارقان صادرشد و ماموران در یک عملیات غافلگیرانه توانستند تمامی آنان را دستگیر کنند.

سارقان حرفه ای پس از انتقال به اداره پلیس در بازجویی‌ها به سرقت 20 دستگاه وانت نیسان اعتراف کرده و گفتند پس از سرقت خودروها، آنها را به فردی معروف به محمد بلوچ می داده اند که وی نیز با استفاده از مدارک جعلی این خودروها را در زاهدان به فروش می‌رساند.

به گفته سرهنگ سلطانی معاون آگاهی تهران  پس از اعترافات سارقان جست و جوی پلیس برای دستگیری محمد بلوچ آغاز شد و  تیمی از ماموران برای  دستگیری او عازم زاهدان شدند. با شناسایی مخفیگاه سردسته باند ، ماموران وارد عمل شده و در یک عملیات پلیسی توانستند سارق سابقه دار را دستگیر و از مخفیگاهش 4 خودروی مسروقه کشف کنند.

محمد بلوچ پس از انتقال به تهران در بازجویی‌ها  به سرقت 100 دستگاه خودرو اعتراف کرد و گفت آنها را در معامله های مواد مخدر به فروش رسانده است.

کد خبر 12227

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز