گروه حوادث: سرکرده باند سرقت از مشتریان بانک‌ها، هنگامی که قصد فرار از دست ماموران را داشت با شلیک چند گلوله دستگیر شد و راز سرقت 150 میلیونی اعضای باند فاش شد.

سرهنگ داوود سلطانی، معاونت اداره آگاهی پایتخت روز گذشته در تشریح این  پرونده، گفت: از مدتی قبل گزارشهایی درباره سرقتهای 4 مرد قوی هیکل که با معرفی خود به عنوان مامور مبارزه با مواد مخدر پلیس و به بهانه بازرسی بدنی، دست به سرقت از مشتریان بانکها می زدند به پلیس می رسید،تحقیقات پلیسی به سرنخ‌هایی از یکی از اعضای باند فیوج به نام «لطیف» رسید که با تشکیل باندی به نام( لطیفه) دست به سرقت‌های میلیونی می‌زد.

در حالی که تحقیقات برای دستگیری لطیف آغاز شده بود ،چهارم دیماه، مرد31ساله در اتوبان کرج در خودرو هیوندای خود به همراه دو زن مشاهده شد، اما هنگامیکه ماموران به وی دستور ایست دادند ، اقدام به فرار به سمت عظیمیه کرج کرد.

با رسیدن خودرو به عظیمیه در حالی که پلیس خودروی هیوندای را به محاصره درآورده بود، پس از توقف خودرو دو سرنشین زن که از اقوام متهم فراری بودند به طرف ماموران حمله کردند و قصد فراری دادن اورا داشتند که ماموران بعد از شلیک دو تیر هوایی پای راست لطیف را هدف قرار داده و او را دستگیر کردند.

با بهبودی لطیف، وی  به اداره 5 پلیس آگاهی منتقل شد که تا کنون 7 شاکی که از سوی باند از آنها سرقت شده است متهم را شناسایی کرده اند .

در ادامه بررسی های پلیسی درباره این متهم مشخص شد «لطیف» سال گذشته، هنگامی که ماموران در حال انتقال برادرش و همدست او به اتهام سرقت به دادسرای شیراز بودند با یک تصادف ساختگی و مضروب کردن مامور پلیس، آنها را فراری داده است. 

سرهنگ داوود سلطانی افزود:  متهم و سه همدست فراری او در هفت فقره سرقتی که تا کنون مشخص شده است، بیش از 150 میلیون تومان به سرقت برده‌اند و تلاش برای دستگیری همدستان متواری «لطیف» ادامه دارد.

کد خبر 12716

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز