گروه حوادث: 2 برادر جوان که زنان تنها را طعمه سرقت‌های خود می‌کردند، در حال سرقت از آخرین طعمه خود توسط ماموران پلیس کرج دستگیر شدند.

بنا به این گزارش، این 2 برادر جوان، عصر 12 دی ماه زمانی که در خیابان دهقان‌ویلا  سوار بر یک موتورسیکلت قصد سرقت کیف زنی را داشتند، در محاصره ماموران پلیس که در حال گشت‌زنی در منطقه بودند قرار گرفته و دستگیر شدند.

در بازجویی از این 2 برادر سابقه‌دار، برادر بزرگتر که نقشه سرقت‌ها را طراحی می‌کرد به کارآگاهان گفت: 5 ماه قبل هنگامی که پدرم به خاطر حمل مواد مخدر به زندان افتاد، تامین مخارج زندگی‌مان به دوش من افتاد، به همین دلیل با خرید یک موتورسیکلت دست به کیف‌قاپی از زنان و دختران جوان در محدوده 45 متری گلشهر، دهقان‌ویلا، مهرشهر و رجایی شهر زدم.

پس از مدتی نیز برادرم را به این راه کشاندم و با همدستی یکدیگر در ساعات خلوت روز زنان تنها را به دام انداخته و از آنها سرقت می کردیم.

سرهنگ حجت الله مفاخری رئیس اداره آگاهی کرج روز جمعه 22 دی، با اعلام این خبر گفت: در بازرسی از خانه این 2 برادر در کمالشهر تعداد زیادی کیف زنانه کشف شده است و تحقیق از آنها  از سوی کارآگاهان مبارزه با سرقت آگاهی کرج همچنان ادامه دارد.

کد خبر 13157

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز