گروه حوادث: پسرجوانی که با نشان دادن دسته دستگاه آتاری به صاحبان طلافروشی آنها را تهدید می کرد در صورتی که طلاها را در اختیار او قرار ندهند ، مغازه آنها را منفجر می کند در دومین سرقت خود به دام افتاد.

رسیدگی به پرونده سرقت‌های این مرد جوان هنگامی آ‌غاز شد که ظهردوم  دیماه، صاحب یک طلافروشی در پاساژ آزادی کرج با مرکز پلیس تماس گرفت و از دستگیری مرد جوانی به نام امیر که قصد سرقت از مغازه اش را داشت خبر داد.

با حضور ماموران در طلافروشی و دستگیری امیر، هنگامی‌که مرد طلافروش تحت بازجویی قرار گرفت گفت: لحظاتی قبل این مرد جوان با ظاهری آراسته وارد مغازه طلافروشی‌ام شد و با انتخاب چند قطعه طلا به ارزش 700 هزار تومان ، از من خواست آنها را برایش فاکتور کنم،با تصور اینکه او قصد خرید طلاها را دارد طلاها را داخل جعبه‌هایش گذاشتم، اما در حالیکه منتظر بودم وی پول را به من تحویل دهد، او دستانش را داخل جیبش برد و  جسم عجیبی را که مدعی بود یک بمب است از داخل کاپشنش‌ بیرون آورد و مدعی شد اگر طلاها را در اختیارش قرار ندهم بمب را منفجر خواهد کرد.

من که حرف‌های این مرد را باور کرده بودم، قصد دادن طلاها به او را داشتم، اما در همان موقع شاگردم که متوجه شده بود جسم عجیب یک دسته آتاری معمولی است به او حمله‌ور شد، هنگامی‌که مرد جوان قصد فرار داشت، با کمک همسایه ها مانع فرار او شدیم.

سرهنگ حجت الله مفاخری رئیس پلیس آگاهی کرج روز گذشته با اعلام این خبر گفت: امیر که دارای سابقه زندان به خاطر حمل مواد مخدر در تبریز است ، در بازجویی ها با قبول اقدام به سرقت از طلافروشی گفت: 25 روز قبل، با همین شیوه دست به سرقت دیگری در خیابان قزوین زدم  و توانستم 670 هزارتومان طلا به سرقت ببرم ولی به خاطر هزینه های اعتیاد مجبور شدم بار دیگر دست به سرقت بزنم که این بار دستگیر شدم.

کد خبر 13041

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز