جمعه ۱۰ آذر ۱۳۸۵ - ۱۷:۲۹
۰ نفر

گروه حوادث: تعقیب و گریز 11 دقیقه ای برای دستگیری سارق مسلحی که با شلیک گلوله راننده مسافرکشی را مجروح کرده و او را از خودرو به بیرون پرت کرده بود،با تصادف مرگبار مرد مسلح پایان یافت.

در جریان این عملیات ضربتی، پلیس تمامی خروجی های بزرگراه شیخ فضل‌الله را تحت کنترل ویژه قرار داده بود.

تماس فوری راننده مجروح با پلیس

ساعت 18و30دقیقه چهارشنبه، راننده خودرو مسافرکشی با پلیس 110تماس گرفته و در حالیکه به دلیل شدت خونریزی به سختی می توانست حرف بزند به اپراتور پلیس گفت که سارق مسلحی پس از آنکه وی حاضر به پیاده شدن از خودرواش نشده به سمت وی شلیک کرده و سپس او را درحالیکه به شدت مجروح شده بود، در خیابان اردلان از خودرو به بیرون پرت کرده و سپس با خودروی وی به سمت اتوبان تهران – کرج متواری شده است.

با تماس این مرد، بلافاصله مشخصات خودروی پراید در اختیار تمامی واحدهای گشت قرار گرفت و عملیات پلیسی برای متوقف کردن خودرو مسروقه که با سرعت سرسام آور به سمت اتوبان تهران –کرج می راند آغاز شد. 

پلیس دراولین اقدام با مسدود کردن تمامی خروجی ها، بزرگراه را تحت کنترل درآورد و در یک عملیات ضربتی 11 دقیقه ای ماموران موفق شدند خودرو پراید را در خیابان طرشت رد گیری کنند، اما با صدور دستور ایست ،سارق مسلح بدون توجه به دستور پلیس با سرعت سرسام آور شروع به ویراژ دادن کرد،سرانجام در حالیکه پلیس فاصله کمی با دستگیری متهم داشت وی که کنترل خودرو را از دست داده بود به شدت با دو خودروی سواری دیگر و سپس با جدول کنار خیابان برخورد کرد که در اثر آن سر  متهم فراری با ستون ماشین برخورد کرده و وی به شدت مجروح شد.

محمد تورنگ رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران با تایید این خبر گفت: با حضور اورژانس  درصحنه حادثه، سارق 39 ساله به نام مصطفی ، در حالی که ضربه مغزی شده بود، به بیمارستان رسول اکرم«ص»  منتقل شد ولی با بی‌نتیجه ماندن تلاش‌های پزشکی،  وی جان باخت.

وی درخصوص سرنوشت راننده مجروح نیز گفت: این مرد که ازناحیه کلیه ونخاع دچار مجروحیت شده است، توسط ماموران امداد به بیمارستان انتقال یافته و تحت معالجه قرار دارد.

بنابه این گزارش راننده مجروح به نام  محمود برروی تخت بیمارستان در توضیح ماجرا گفت: مرد مسلح درخیابان ستارخان با پیشنهاد پرداخت کرایه 10 هزارتومانی خواست او را به خیابان جیحون برسانم، اما در میانه راه ناگهان او کلت کمری خود را از زیر کتش درآورده و با تهدید اسلحه ازمن خواست کنار خیابان توقف کرده و پیاده شوم و هنگامیکه با مقاومت من مواجه شد به من شلیک کرده و سپس مرا در کنار خیابان اردلان از خودرو بیرون انداخت و با خودروی من فرار کرد.

به گفته رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران، بررسی های پلیسی درباره سابقه این سارق مسلح  که از وی یک کلت کمری و 6 فشنگ جنگی کشف شده است، همچنان ادامه دارد.

کد خبر 9869

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز