گروه حوادث: با مرگ کودک نارس یک زن جوان در بیمارستانی در تهران، به دستور بازپرس حسن اصغرزاده تحقیقات پلیسی برای یافتن نشانی خانواده زن جوان آغاز شد.

این در حالی است که این دختر مدعی است تمام اقوام او جان باخته اند و نامزدش هم به نروژ مهاجرت کرده است.

پانزدهم آذرماه، ماموران کلانتری 140 باغ فیض از طریق تماس تلفنی به اصغرزاده بازپرس ویژه دادسرای جنایی تهران  اعلام کردند زنی جوان بعد از مرگ نوزاد نارس هفت ماهه‌اش در بیمارستان، حاضربه معرفی همسر و اقوام خود نیست،  این در حالی است که زن همراه وی نیز با رهاکردن او متواری شده است.

با دستور بازپرس اصغرزاده بازجویی‌های پلیسی از زن 22 ساله به نام سمیرا آغاز شده بود، اما وی درتمام مراحل بازجویی سکوت کرد و حاضر به ارایه اطلاعاتی درباره همسرش و یا خانواده اش نشد.

اما هنگامی که سرانجام روز گذشته برای روشن شدن واقعیت، اصغرزاده بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی به بازجویی از این زن جوان پرداخت وی در توضیح سرنوشت شوم خود گفت: 5 سال قبل مادروپدرم را ازدست دادم وازآن زمان آواره خیابان ها شدم، مدتی کارتن خواب بودم وسپس با پسرجوانی به نام علیرضا آشنا شدم، اگر چه او بیکار بود، ولی با خودم فکر کردم با ازدواج با  او از آوارگی نجات می‌یابم و به این ترتیب مدتی را با هم زندگی کردیم تا اینکه او هوای رفتن به خارج ازکشور به سرش زد وازآن پس من ازچشمش افتادم ، وقتی فهمید باردارشده‌ام اوضاع بدتر شد و با رهاکردن من به نروژ مهاجرت کرد. با رفتن او با بچه ای که باردار بودم زندگی ام ازقبل نیز بدتر شد.

تصمیم گرفته بودم هر طور شده کودک را نگه دارم، اما در حالی‌که ماه‌های اول بارداری را می‌گذراندم، هنگامی‌که با دوستم ونامزدش سواریک موتورسیکلت بودیم، به اتهام سرقتی بودن موتور دستگیر شدم ، تلاش من برای ثابت کردن اینکه درسرقت موتورسیکلت نقشی نداشتم بی نتیجه ماند ودرنهایت روانه زندان شدم،  بعد از تحمل چند ماه حبس دوباره با آزادشدن از زندان آوارگی‌ام آغاز شد.

هرشب خانه یکی ازدوستانم که غالبا دختران فراری بودند بسرمی‌بردم تا اینکه با درد زایمان به همراه یکی از دوستانم به بیمارستان رفتم،  اما با مرگ  نوزادم همه چیز برای من به آخر رسید.

روز گذشته در حالی که زن جوان حاضرنشد، نشانی از خانواده خود و یا اقوام همسرش دراختیار بازپرس جنایی قراردهد بازپرس اصغرزاده با احتمال اینکه این زن جوان از بیان واقعیت طفره می‌رود،  دستور بازجویی بیشتر از این زن شیک‌پوش را صادر کرد.

کد خبر 10557

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز