دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۸۵ - ۱۹:۰۹
۰ نفر

گروه حوادث: دختر بچه زیرکی که 20 روز قبل، مرد سارقی طلاهای او را ربوده بود، با شناسایی این مرد راز سرقتهای سریالی از کودکان خردسال پایتخت را فاش کرد.

ظهر روز 21 آبان ماه، هنگامی که ملیکا دختر 6 ساله همراه مادرش در حال عبور از خیابانی بود مرد میانسالی را که 20 روز قبل طلاهایش را در منطقه خانی آباد به سرقت برده بود شناسایی کرده و موضوع را به سرعت به مادرش گفت.

مادر دختر خردسال با شنیدن حرفهای فرزندش شروع به داد و فریاد کرد و به این ترتیب مرد سارق از سوی عابران و اهالی محل دستگیر شد، اما در حالیکه سارق میانسال منکر سرقت بود، دختر خردسال دیگری به نام مهدیه نیز توانست او را شناسایی کند.


اهالی که به موضوع مشکوک شده بودند با ماموران کلانتری 152 خانی آباد تماس گرفتند و آنها را در جریان ماجرا قرار دادند.

با انتقال سارق طلاجات کودکان به پایگاه پنجم پلیس آگاهی، وی به رغم انکارهای اولیه علاوه بر سرقت طلاهای ملیکا و مهدیه به سرقت طلاهای بیش از 100 کودک تهرانی اعتراف کرد.

متهم گفت:  از سال 1380 به بعد دچار عارضه کمر درد شدم به همین خاطر تصمیم گرفتم با سرقت طلای کودکان امرار معاش کنم، به این ترتیب ابتدا دختران خردسال را فریب داده و به بهانه خرید خوراکی آنها را به جای خلوتی کشانده و در فرصت مناسب طلاهای آنها را سرقت می‌کردم.

کد خبر 8269

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز