گروه حوادث: دختر نوجوان که پس از فرار از خانه توسط سه پسر جوان ربوده شده بود پس از دستگیری از ماجرای 15 روز اسارتش در یک دامداری پرده برداشت.

سرهنگ احمد قاسم‌خوانی- رئیس پلیس ورامین- با اعلام این خبر گفت: مدتی پیش  ماموران انتظامی ترمینال جنوب تهران در اطراف ترمینال به دختر 16 ساله‌ای که ظاهری آشفته داشت مظنون شدند.

آنها وقتی در بازجویی‌های اولیه از این دختر نوجوان که محبوبه نام دارد متوجه اظهارات ضد و نقیض وی شدند او را به مقر پلیس انتقال و مورد بازجویی قرار دادند. محبوبه که در ابتدا ادعا می‌کرد برای انجام کاری از خانه خارج شده است در ادامه بازجویی‌ها از ماجرای 15 روز اسارت خود در یک دامداری پرده برداشت.

او به ماموران گفت: دو هفته پیش،پس از آن‌که با پدرم درگیر شدم، تصمیم به فرار از خانه گرفتم و شبانه از ورامین به قصد رفتن به خانه خواهرم در افسریه تهران، به راه افتادم.

وی ادامه داد: در بزرگراه آزادگان منتظر تاکسی بودم که ناگهان یک دستگاه خودرو سواری پژو آردی مقابلم توقف کرد و دو تن از سرنشینان آن از خودرو پیاده و مرا به‌زور سوار خودرو کردند.

محبوبه که به‌شدت گریه می‌کرد، افزود: با گریه و التماس از مردان ناشناس خواستم تا رهایم کنند اما آنها بدون توجه به التماس‌هایم مرا به یک دامداری بردند و پس از آزار و اذیت در آنجا زندانی‌ام کردند. 

بعد از گذشت 15 روز از این ماجرا در حالی که این سه جوان هر روز تهدید می‌کردند که اگر از این ماجرا با کسی حرفی بزنم مرا خواهند کشت  سرانجام در داخل ترمینال رهایم کرده و متواری شدند. اما من که دیگر روی برگشت به خانه نداشتم در حال پرسه زدن داخل ترمینال بودم که توسط ماموران دستگیر شدم.

پس از اظهارات محبوبه تحقیقات ماموران برای شناسایی محل دامداری آغاز شد اما از آنجا که دختر نوجوان شبانه به آنجا انتقال یافته بود قادر نبود محل دقیق دامداری را برای پلیس بازگو کند.

اما اظهارات او که می‌گفت هر روز صدای قطار را حین عبور می‌شنیدم باعث شد تا تنها سرنخ پرونده در اختیار پلیس قرار بگیرد.

به این ترتیب اکیپی از ماموران، تمامی دامداری‌هایی که در مسیر ریل راه آهن قرار داشت شناسایی و  دختر ربوده شده را برای شناسایی به آنجا بردند تا این‌که پس از دو روز دختر نوجوان دامداری فردی به نام شهرام در روستای حسین آباد ورامین را شناسایی کرد.

پلیس در تحقیقات انجام شده از صاحب دامداری دریافت که او پدر پسری 18 ساله به نام «امیرعباس» است که پس از مواجهه حضوری با دختر نوجوان وی مورد شناسایی قرار گرفت.

امیرعباس که تصور نمی‌کرد از سوی پلیس شناسایی شود  زمانی که هیچ راه فراری  پیدا نکرد لب به اعتراف گشود و به ربودن دختر نوجوان با همدستی دو تن از دوستانش به نام رسول و رضا ‌اعتراف کرد.

وی در خصوص شب حادثه به پلیس گفت: آن شب هر سه نفر ما به دلیل مصرف مشروبات الکلی در حالت غیرعادی بودیم و زمانی که سوار بر خودروی رضا در اتوبان آزادگان در حرکت بودیم دختر جوان را که در انتظار ماشین بود مشاهده کردیم.

وی ادامه داد: در یک لحظه تصمیم گرفتیم او را برباییم و به همین خاطر دو نفر از ما از ماشین پیاده شدند و در یک چشم به هم زدن دختر نوجوان را به‌زور سوار ماشین کردند.  فردای روز حادثه که به حالت عادی بازگشته بودیم از کارمان پشیمان شدیم و نمی‌دانستیم با او چه کنیم.

اما به دلیل این‌که می‌ترسیدیم شناسایی شویم وی را در همان دامداری زندانی کردیم. سرانجام پس از دو هفته تصمیم گرفتیم این دختر را آزاد کنیم و او را سوار بر خودرو کرده و داخل ترمینال جنوب رها کردیم.

پس از اظهارات امیرعباس ماموران موفق شدند دو متهم دیگر پرونده را نیز دستگیر و محبوبه را به خانواده‌اش تحویل دهند. متهمان پس از اعتراف به ربودن دختر نوجوان با صدور قرار بازداشت روانه زندان شدند.

کد خبر 9277

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز