مجموع نظرات: ۳
شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۶
۰ نفر

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از بازداشت مرد جوانی خبر داد که با ادعای تزریق واکسن کرونا ازمردم کلاهبرداری می‌کرد.

واکسن کرونا - واکسیناسیون

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، سردار علیرضا لطفی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام خبر بازداشت فردی که واکسن تقلبی کرونا به مردم تزریق می‌کرد، در تشریح این خبر اظهار کرد: به دنبال وصول اخبار مردمی مبنی بر اینکه فردی اقدام به تزریق و فروش واکسن کرونا در ازای مبلغ ۱۳ میلیون تومان کرده است، موضوع با توجه به اهمیت و حساسیت ویژه برای رسیدگی تخصصی به کاراگاهان اداره سیزدهم مبارزه با جعل پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود: کارآگاهان پس از هماهنگی‌های قضائی، تحقیقات میدانی خود را آغاز کردند و با تلاش شبانه‌روزی و اقدامات اطلاعاتی شخص مورد نظر به نام پدرام شناسایی و مشخص شد وی پرستار یکی از بیمارستان‌های تهران است که بلافاصله در یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

این مقام انتظامی پلیس تصریح کرد: در بازرسی از منزل متهم مقادیری ویال واکسن کرونا با برندهای مختلف اعم از اسپوتنیک وی و آسترازنکا و مهر جعلی پزشک و کارت جعلی تزریق واکسن کشف شد.

وی ادامه داد: متهم جوان در اظهاراتش به کارآگاهان گفت که چند وقتی است به دلیل نیاز مالی تصمیم به این کار گرفته و محتویات داخل ویال آب‌مقطر بوده و برچسب ویال‌ها را نیز به چاپخانه سفارش داده است.

به گفته لطفی، با توجه به دستگیری متهم و کشف مقادیر واکسن تقلبی، تحقیقات پلیسی برای دستگیری همدستان احتمالی و مرکز چاپ برچسب‌ها توسط کاراگاهان‌ اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.

کد خبر 623144

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • GB ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    3 0
    اینا رو باید اعدام کرد. با این کارشون هم باعث بی اعتمادی مردم به واکسن های دریافتی میشن و هم باعث مرگ اونایی میشن که به خیال خودشون واکسن دریافت کردند و دیگه مثل قبل پروتکل ها رو رعایت نکردند.