مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷
۰ نفر

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری فردی خبر داد که اقدام به آتش زدن خودروهای پارک‌شده شهروندان در یک شهرک مسکونی تهران می‌کرد.

آتش سوزی - خودرو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد جلینی سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر آتش زدن خودروهای پارک شده شهروندان در شهرک بروجردی واقع در بزرگراه بعثت، پرونده‌ای در این باره تشکیل و موضوع تحت بررسی تیم عملیات کلانتری ۱۵۸ کیانشهر قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی موضوع و استفاده از دوربین‌های مداربسته مشخص شد که فردی اقدام به آتش زدن خودروهای ساکنان این شهرک کرده و از محل متواری شده است.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت با بیان اینکه این اقدام متهم در چندین بار تکرار شده و در روزهای مختلفی اقدام به آتش زدن خودروها کرده است، تصریح کرد: با شناسایی متهم، وی دستگیر و در تحقیقات انجام‌شده روی این پرونده مشخص شد که یکی از بستگان متهم، ساکن شهرک مذکور بوده و وی به دلیل اختلافات شخصی و خانوادگی اقدام به تلافی از اقوام خود کرده تا به نوعی این افراد را دچار مشکل کند.

سرهنگ جلینی با بیان اینکه متهم ۶ شاکی دارد، افزود: با توجه به رفتارهایی که متهم از خود نشان داده، با نظر مقام قضایی تحت معاینه قرار گرفت و پزشکان اعلام کردند که وی دچار اختلالات روانی است و باید تحت مداوا قرار بگیرد، از این رو متهم در بیمارستان روانپزشکی تحت نظر و بستری است.

کد خبر 623596

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha