رییس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: فردی که با تزریق واکسن تقلبی کرونا اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده بود، بازداشت شد.

واکسن کرونا - واکسیناسیون

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای رییس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: مدتی قبل ماموران گشت کلانتری گلبرگ در حال گشت‌زنی در حوزه استحفاظی خود بودند که به رفتارهای راننده یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ مشکوک شدند و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی با اشاره به توقف خودرو و بازرسی از آن توضیح داد: ماموران در بازرسی از این خودرو دو عدد واکسن سینوفارم و دو عدد آسترازنکا را به همراه یک مهر پزشکی و یک سرم کشف و ضبط کردند و به همین دلیل متهم را به کلانتری انتقال دادند.  

رییس پلیس پیشگیری پایتخت با بیان اینکه در بررسی‌های بعدی مشخص شد که واکسن سینوفارم و آسترازنکا همراه متهم تقلبی است، افزود: متهم بار دیگر تحت بازجویی قرار گرفت و در جریان آن اعتراف کرد که با تزریق واکسن کرونا در محل، اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرده و به جای واکسن آب مقطر، ویتامین و... به آنان تزریق می‌کرده است.  

موقوفه‌ای با بیان اینکه متهم به بیش از ۸۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری با همین شیوه اعتراف کرد، گفت: در بررسی سوابق متهم دستگیرشده نیز مشخص شد که وی با قید وثیقه از زندان آزاد شده و قبل از آن دارای سابقه بوده است.  

به گفته او، متهم دستگیرشده به همراه پرونده تشکیل‌شده، برای ادامه روند رسیدگی به جرم، روانه دادسرا شد.
 

کد خبر 623399

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha