مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۸
۰ نفر

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ از کشف بیش از ۷۹ هزار قلم انواع داروهای غیرمجاز در شمال شرق تهران خبر داد.

قاچاق دارو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، سرهنگ پیام کاویانی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ اظهار داشت: با دریافت شکایت‌های مردمی در خصوص توزیع داروهای غیرمجاز، تاریخ گذشته و غیراستاندارد در شمال شرق تهران ماموران پایگاه چهارم این پلیس رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: این داروها  که علاوه بر شمال شرق تهران در بعضی از محلات دیگر مانند ناصر خسرو نیز توزیع می شد و نه تنها مشکلی را در زمینه درمان بیماران حل نمی کرد، بلکه بعضا وخامت حال بیماران را نیز منجر می شد.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران در ادامه به چندین عملیات پیچیده پلیسی برای شناسایی مخفیگاه متهمان و محل دپوی داروها اشاره کرد و افزود: محل نگهداری و دپو این  داروها در حوالی پاسداران شناسایی و نتیجه بررسی های انجام شده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام پلیسی تصریح کرد: در بازرسی از این مکان ۷۹هزار و۲۵۰ قلم انواع دارو، اقلام بهداشتی، آمپول، قرص و پودرهای بدنسازی غیرمجاز و تاریخ گذشته کشف  و در این رابطه نیز ۲ نفر  دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه برخی از این داروها به دلیل تقلبی بودن و همچنین اتمام تاریخ مصرفشان قابلیت درمانی ندارند و باید با نظارت مسئولان وزارت بهداشت و نماینده دادستان معدوم شوند، خاطر نشان کرد:  با تکمیل پرونده  هر ۲ متهم در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

کد خبر 622667

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha