دوشنبه ۱۷ تیر ۱۳۸۷ - ۱۷:۳۶
۰ نفر

زن ۹۱ ساله آمریکایی که ۲ شبانه روز زیر خودروی پارک شده در پارکینگ گیر کرده بود، بالاخره نجات یافت.

۴۸ ساعت اسارت زیر خودرو

واشنگتن: این پیرزن می‌خواست سوار خودرواش شود که ناگهان سوئیچ روی زمین افتاد و او مجبور شد برای پیدا کردن سوئیچ زیر خودرو برود. اما این زن دیگر نتوانست از زیر خودرو بیرون بیاید و ۴۸ ساعت در این شرایط سخت باقی ماند.

بالاخره  نوه‌ این پیرزن که نگران او شده بود به خانه‌اش مراجعه کرد و پس از مدتی جست وجو او را در پارکینگ خانه  پیدا کرد.

این پیرزن به دلیل تشنگی و گرسنگی دچار ضعف شده بود و  به همین دلیل به بیمارستان منتقل شد. از آنجایی که او دارو‌های قلبش را مصرف نکرده بود در طول این مدت دچار حمله قلبی شد اما زنده ماند.

تلاش برای یافتن صاحب حلقه

کوآلالامپور: یک زوج جوان که از وضعیت مالی خوبی برخوردار نیستند، با وجود یافتن یک حلقه ازدواج ۴۰ هزار دلاری تلاش برای یافتن صاحب آن را آغاز کردند. این زوج در حالی که می‌خواستند به پارکینگ یک فروشگاه بروند این حلقه گران‌قیمت را روی زمین پیدا کردند.

به گفته زن جوان، نخستین چیزی که پس از مشاهده این حلقه به ذهنش رسیده این بوده که باید آن را به صاحبش بازگرداند. این در حالی است که به گفته شوهرش، آنها بدهی ۱۰۰ هزار دلاری دارند و این حلقه می‌توانست بخش قابل توجهی از بدهی آنها را جبران کند.

نکته جالب اینجاست که در حال حاضر یافتن صاحب اصلی این حلقه دردسر ساز شده است چون ظاهرا این حلقه، کاغذ خرید ندارد و از آنجایی که نمونه آن زیاد نیست هرکسی می‌تواند با جست وجوی اینترنتی تصویر آن را پیدا کرده و ادعای مالکیتش را مطرح کند.

اختلال در مراسم عروسی

لندن: هشدار راهب کلیسا به خانواده ای که کودک ۲ ساله‌ای به همراه داشتند به بهای شکایت از وی تمام شد. این راهب در حال اجرای مراسم عقد یک زوج جوان بود اما گریه‌های بی‌امان این پسر بچه حواس او را پرت می‌کرد.

سرانجام این راهب به اندازه‌ای کلافه شد که مراسم عقد را متوقف کرد و پشت میکروفون از پدر و مادر این بچه خواست او را به خارج از کلیسا منتقل کنند.

اما زوج جوان به شدت از این اقدام راهب ناراحت شدند و یک روز پس از ازدواجشان به دادگاه شکایت کردند. این زن و شوهر به دادگاه گفتند: روز عروسی خاطره‌انگیز ترین روز زندگی است اما رفتار این راهب عصبی، خاطره بدی برای ما به یادگار گذاشت.

البته راهب هم در دفاع از خود گفت که با توجه به سر و صدای زیاد بچه، برای اجرای مراسم عقد تمرکز کافی نداشته است و مجبور بوده به نحوی این بچه را ساکت کند. با این حال این زوج قصد دارند از راهب غرامت بگیرند.

نیویورک، جهنم کارگران

نیویورک: تحقیقات نشان می‌دهد که نیویورک از نظر درآمدزایی برای کارگران و کارمندان، بدترین شهر آمریکاست.

در این تحقیق ۶۹ شهر از نظر پرداخت دستمزد و هزینه‌های زندگی مورد بررسی قرار گرفتند و سرانجام مشخص شد درآمد‌ها و هزینه زندگی در نیویورک به هیچ وجه با هم همخوانی ندارد.

دست یخ زده در فریزر

مکزیکوسیتی: ساکن یک آپارتمان پس از مشاهده جسمی شبیه دست انسان در فریزر خانه‌اش با پلیس تماس گرفت. این زن که به تازگی به این خانه  نقل مکان کرده بود در حال تمیز کردن فریزر بود که این جسم ناآشنا را مشاهده کرد.

او که خیلی ترسیده بود با پلیس تماس گرفت اما ماموران پلیس پس از حضور در محل متوجه شدند صاحب قبلی خانه شکارچی بوده و این جسم در واقع دست یک حیوان شکار شده است.

کد خبر 57334

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز