یکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۸:۰۷
۰ نفر

یک زن بسیار ثروتمند هندی برای رضای خدا به ۱۰۰ هزار نفر غذا داد.

ثروتمند دست و دلباز

دهلی نو: این بیوه زن ۸۰ ساله،  ده‌ها هزار دلار خرج کرد تا به گفته خودش خداوند در‌های بهشت را روی او
 باز کند.

این در حالی است که بسیاری از مردم هند زیر خط فقر زندگی می کنند و شب ها سر گرسنه بر بالین می‌گذارند. این زن که فرزند یا قوم و خویشی ندارد برای اینکه 2 روز به فقرا غذا بدهد ۳۷ هزار و ۵۰۰ دلار خرج کرد.

مقامات محلی می‌گویند با توجه به اینکه این پیرزن هیچ ورثه‌ای ندارد، ثروت خود را بی‌محابا خرج می‌کند. این زن ثروتمند اما دست و دلباز پس از پایان مراسم گفت: حالا که وظیفه خود را انجام داده‌ام احساس راحتی می‌کنم و روحم در آرامش خواهد بود.

زندگی روی آب

لندن: زنی که ۹ سال اخیر را در کشتی معروف « ملکه الیزابت دوم» سپری کرده است، قصد دارد باز هم خانه مشابهی برای خود پیدا کند تا بتواند در کمال آسایش سراسر جهان را بگردد.

این زن ۸۹ ساله پس از اینکه در سال ۱۹۹۹ شوهر خود را در جریان سفر دریایی با همین کشتی از دست داد، تصمیم گرفت در این کشتی بماند و از آن خارج نشود.

این زن که از ثروت قابل توجهی برخوردار است برای اقامت در این کشتی ماهانه ۷ هزار دلار می‌پردازد و ناچار شده بخش قابل توجهی از املاک و دارایی‌های خود را به فروش برساند تا بتواند مخارج زندگی روی آب را بپردازد.

هر چند این پیرزن به این کشتی مانند خانه مسکونی اش دل بسته اما از آنجایی که این کشتی قرار است مدتی در آب‌های دوبی پهلو بگیرد و او زندگی در کشتی ساکن را دوست ندارد، می‌خواهد به کشتی دیگری که در حال حرکت باشد، نقل مکان کند. 

داد زدن ممنوع!

سیدنی: گروهی از معلمان استرالیایی در اعتراض به قانون منع داد زدن سر دانش‌آموزان به دادگاه رفتند. یکی از این معلمان  گفت: ما باید از حقوق خود در کلاس دفاع کنیم.

اما در مقابل گروهی از سیاستمداران، معتقدند فریاد کشیدن معلم سر دانش‌آموزان، به آنها آسیب‌های روحی وارد می‌کند.

قانون جدید برای خودروهای روشن

نیکوزیا: قوانین جدید راهنمایی و رانندگی در قبرس، رانندگان را از رها کردن خودروی روشن،  منع می کند. این نخستین بار است که قوانین رانندگی در این کشور تغییر می‌کند و برای اولین بار بیرون آوردن دست و پا از پنجره خودروی در حال حرکت ممنوع اعلام شده است.

همچنین بوق زدن در مناطق مسکونی نیز ممنوع شده و پلیس با متخلفان برخورد خواهد کرد.

پیرترین مرد اروپا

منچستر: یک مرد انگلیسی پس از اینکه صد و دوازدهمین سالگرد تولدش را جشن گرفت، لقب پیرترین مرد اروپا را به خود اختصاص داد. این مرد که در گذشته مکانیک هواپیما بود در جشن تولد خود خطاب به میهمانان گفت: نمی‌دانم چرا هنوز هم زنده هستم.

به گفته دوستان این مرد،  آنها از ۱۲ سال پیش تا کنون منتظر مرگ او هستند و هر سال می‌گویند این پیرمرد تولد سال دیگرش را نخواهد دید.

پیرترین مرد اروپا چندی پیش اعلام کرده بود که احساس می‌کند در ماه جولای ( ماه آینده میلادی) می‌میرد اما چند روز بعد حرف خود را پس گرفت و گفت: چون به یک میهمانی بزرگ دعوت شده‌ام، فعلا نمی توانم بمیرم.

این مرد که همیشه آرزو داشت به محل کار سابق خود برگردد در روز تولدش از طرف دوستانش غافلگیر شد و به یک پایگاه هوایی رفت و مانند گذشته وضعیت هواپیما‌ها را بررسی کرد.

کد خبر 54325

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز