یکشنبه ۵ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۸:۰۸
۰ نفر

ندا انتظامی: روزهای نوروز در راه است و برنامه‌سازان حسابی مشغول فعالیت.

از آنجایی که در این چند ساله مجموعه‌های طنز بین مردم حسابی جا افتاده، طبیعی است که تلویزیون با ساخت برنامه‌های طنز به استقبال بهار برود.

از آن دنیا به شما پیامک می‌‌زنیم
 محمدرضا شریفی‌نیا، حمید لولایی، رضا شفیعی‌جم‌‌، رامین ناصر‌نصیر، افسانه بایگان، مهرانه مهین‌ترابی و نادر سلیمانی در  مجموعه 15 قسمتی « پیامک از دیار باقی»بازی می‌کنند. سیروس مقدم که مجموعه‌های «نرگس» و «اغما» را کارگردانی کرده ‌است، در مقام کارگردان این مجموعه قرار دارد.
داستان: منصور سیم خواه برای گردآوری ثروت با توسل به کارهای مختلف از مردم پول می‌‌گیرد  و...
سیروس مقدم کارگردانی است که به سرعت در کار معروف است. با اینکه کار به تازگی کلید خورده، مطمئن باشید که مجموعه برای نوروز آماده می‌شود و می‌توانید آن را از شبکه یک ببینید.
نکته: اسم قبلی این مجموعه «sms از دیار باقی» بود.

سه در چهار چند می‌‌شود؟
محمد کاسبی، مهران رجبی، علی صادقی، شهره لرستانی و مجید صالحی بازیگران مجموعه «سه در چهار» هستند.
محمدحسین لطیفی،که پیش از این مجموعه صاحب دلان را از او دیده ایم، به کمک مجید صالحی و رضا عطاران این مجموعه را می‌‌سازد. با نگاهی به کارگردان‌ها به نظر می‌‌رسد که سابقه طنز رضا عطاران و مجید صالحی با جدیت لطیفی محصول نهایی خوبی خواهد داشت.
شهره لرستانی در مجموعه« سه در چهار»

داستان: دو خانواده در زندگی دچار مشکلات اقتصادی و اجتماعی می‌‌شوند؛ اما مشکل اینجاست که پدرها با یکدیگر باجناق هستند و...
 این مجموعه روزهای پایانی تصویر‌برداری خود را می‌‌گذراند و همزمان تدوین آن  صورت می‌‌گیرد و به همین دلیل ساخت آن تا قبل از نوروز تمام می‌‌شود.
 نکته: شبکه یک دو مجموعه را همزمان می‌‌سازد: «سه در چهار» و «پیامک از دیار باقی». حال کدام آماده می‌‌شود به نظر مدیر شبکه و کیفیت کار بستگی دارد.

نشانی را بگو
داوود رشیدی، رامبد جوان، پروانه معصومی‌، آتنه فقیه‌نصیری، امیرحسین صدیق، برزو ارجمند و مرضیه برومند بازیگرانی هستند که در مجموعه «نشانی» به کارگردانی رامبد جوان بازی
 می‌کنند.
رامبد جوان که بازیگر و کارگردانی است که سابقه طولانی در طنز دارد، این مجموعه 13 قسمتی را برای شبکه دو سیما می‌‌سازد.
داستان: لیلا دختری است که در پی ورشکستگی شرکت عمه‌اش در خارج از کشور، به ایران باز می‌‌گردد تا صندوقچه‌ای را که عمه پنهانش کرده، بیابد.
 ‌تا به حال 60 درصد از مرحله تصویربرداری سپری شده و همزمان هم کار تدوین و ساخت موسیقی آن ادامه دارد.
نکته: اسم اولیه این مجموعه «خانه دوست کجاست؟» نام داشت.

مردی که هزار چهره داشت
ترکیب  بازیگرانی همچون سیامک انصاری، هادی کاظمی‌، شقایق دهقان، بهنوش بختیاری، الیکا عبدالرزاقی وجواد رضویان نشان از کارگردانی مهران مدیری دارد. البته به فهرست بازیگران مجموعه قبلی پژمان بازغی و علیرضا خمسه اضافه شده‌اند؛  مدیری هم در مجموعه طنز «مرد هزار چهره» بازی می‌کند و مثل تمام کارهای دیگر این کارگردان باید منتظر بازیگران جدیدی باشیم که به کار اضافه شوند.
داستان: قصه این مجموعه تلویزیونی درباره فردی است که بی‌گناه به کلاهبرداری متهم می‌‌شود و به دلیل این اتهام هربار درگیر ماجرایی تازه می‌‌شود.
گروه مشغول کارند و احتمال دارد پخش و ضبط آن از شبکه سه همزمان شود.
نکته: این‌بار داستان‌ها به صورت اپیزود خواهد بود و گفته می‌‌شود که با کارهای دیگر این کارگردان متفاوت است.

قرارگاه مسکونی
مهران غفوریان، یوسف تیموری، مهران رجبی، یوسف صیادی، علی صادقی و جواد رضویان بازیگران مجموعه «قرارگاه مسکونی» هستند. جواد رضویان  برای اولین بار دست به کارگردانی زده و با توجه به اینکه سال‌ها طنز بازی کرده، در اولین تجربه کارگردانی خود موضوع طنز هم انتخاب کرده است.
داستان: تعدادی سرباز در یک قرارگاه، برای تعطیلات نوروز تصمیم دارند به مرخصی بروند، ولی با مشکلاتی رو‌به‌رو می‌‌شوند و....
نکته: این مجموعه قرار بود نوروز سال 86 از شبکه اول سیما پخش شود که پخش آن به تعویق افتاد و امسال از شبکه تهران پخش خواهد شد.

سربازان مجموعه« قرارگاه مسکونی» ، عکس ها از سایت شبکه یک

کد خبر 45068

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز